לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומן ההרזיה והשיתוף שלי..


פה אני אספר על החיים שלי,מה אני עוברת,על אנה..! אני רוצה להיות רזה,שהכל ישב עלי יפה.שמי שיסתכל עלי יגיד וואו!להפסיק להסתיר תמיד את הבטן,להרגיש טוב עם עצמי. אני רוצה להשתנות.להפסיק לבכות,לשפוך את כל מה שבפנים.את כל הכאב.אני רוצה שיאהבו אותי.להיות מאושרת.

Avatarכינוי:  mikah

בת: 29

Skype:  mika hirsh b 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

***טינספו- לפני ואחרי***



*טינספו לפני ואחרי*
אם הן עשו את זה....
למה שאנחנו לא?!


































נכתב על ידי mikah , 23/8/2012 12:07   בקטגוריות thinspo, אנה, אנורקסיה, תמונות מוטיבציה, פרו, טינספו, טינספו לפני ואחרי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Our way to perfection ב-24/1/2013 14:34
 



נטשתי תבלוג כמו פוסטמה.


פנאןןןן יושבת עם סיגריה וקפה וכותבת פוסט (:


 


טוב אז מה קרה בזמן שנטשתי תבלוג כמו פוסטמה..


השמנתי...... כמובן (פרה זוללת.. איך לא ?!)


אבל נשארו 3 ימים עד לפנימיה.. ואני אופטימית.


דיאטת כאסח בראבבקקק עכשיו.


3 ימים שבהם אני מתאפסת על עצמי.


 


אז מה אני הולכת לעשות:


-ספורט. הרבה הרבה ספורט. בטן, רגליים, גמישות, אירובי. כל יום שעתיים בלי לוותר לעצמי.


מותר לי לאכול:


-ירקות


-פירות


-אורז


*אם אני מרגישה בולמוס או שאני עומדת להשבר אז: 2 כוסות מים+ 1 לחם מלא עם חביתה/ חומוס/ גבינה.


**כל יום 8 כוסות מים!




-עוד משו שאני חייבת לעשות זה לסדר את החדר דחוף!


ולקנות דברים לפנימיה.


 


מחר. יעני היום.. דברים לעשות:


1. נוסעת לקנות קצת דברים לפנימיה.


2. מסתפרת.


3. מסדרת את החדר.


5. עושה גבות.


6. עושה שפם.


7. טיפול פנים.

8. כביסה.


?. אם יהיה לי זמן וכוח אז שעווה רגליים, שחי. 


 

נכתב על ידי mikah , 22/8/2012 23:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mikah ב-23/8/2012 02:54
 



3 קילו ו200 גרם בשלושה ימים!!!


טוב אז עברו 3 ימים והשלתי מעצמי 3 קילו ו200 גרםמכובד לא?

ועברתי קידומות (ייאאיי לי D:  )

אז המשקל שלי: 38.8

 

ה ל ל ו י ה !

 

 

הלילה היה נוראי! לא נרדמתי הרגשתי ממש רע וכמעט התעלפתי....

אחרי שאכלתי וגם אחרי שבכיתי הרגשתי קצת יותר טוב ........... חחחח (: (טוב, להגנתי הרגשתי ממש רע.. )

בערך ב6 נרדמתי בסלון. חרא של לילה.. וגם עכשיו אני לא מרגישה טוב..

ב3 או 4 אמא לוקחת אותי לרופא.

החצי כוס המלאה- המחלה המזדיינת (כלומר הלא נעימה קריצה ) הזאת עזרה לי להוריד 1.2 ק"ג !!!!

אני אוהבת אותכם בלוגרים יקרים אני לא יודעת אם לאחל לכם שתהיו בריאים או חולים (:  

(נימת ציניות קרירה ) אני מניחה שגם ככה אנחנו חולים במחלת האנורקסיה הקשה והשפלה והנוראית (סיום הציניות)

ככה שנסתדר עם עוד קצת סבל וכאלה.... לא? D: 

 

בוקר- 3 תה עם הרבה סוכר. (איזה מתפרעת אני  קריצה קריצה קריצה  דיייייייייי סוכר..? להההה מהמופרעות D:   )

ביניים-

צהריים-

ביניים-

ערב-

לילה- (לילהההה? חשבתי שאין לילה! מה לעזאזל נראה לך שאת רושמת לילה?    שתוק! אני מתפרעת D:   )

 

 

 

 

המשך יום מעווווווווולה לכולנווווווווו!

תחייכו    D:


נ.ב: לכל הבלוגרים שמגיבים ותומכים ועוזרים- תודה. אני אוהבת אותכם!

ולאלה עם ההערות המעצבנות- תודה. יש לי על מי להוציא תעצבים עם סיבה טובה D:

 


  
  
  

 


נכתב על ידי mikah , 7/8/2012 13:10   בקטגוריות אנה, אנורקסיה, היום שלי, פרו, אופטימי, הצלחה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mika hirsh ב-23/8/2012 00:20
 



לדף הבא
דפים:  

4,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmikah אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mikah ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)