לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משטרת האופנה הגיעה לישרא D:


לא חבל להגיע לשטיח האדום לבושים מכוער? או בכלל? משטרת האופנה הגיעה : )

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

יוואווו. פוסט ראשוןD:



יאווו. איזה התרגשות איזה כייף. פוסט ראשון D:
אז ככה,קוראים לי קארין-
קאריני, קארינוס, נני, כפרה מה שיותר נוח לכם *_*
אני פאשניסטה מאז שאני זוכרת תעצמי חח ילדת בראץ כזאת שאוהבת מותגים ובגדים אופנתיים :)
אמממ... הבלוג הזה פתחתי אותו בשביל יותר לבטא את עצמי ולשתף את חוות דעתי איתכם..
חח אני מהבנות האלה שטוחנות כל היום על ערוץ E וחייבות להתעדכן והכל, לאיודעת אם שמעתם על התכנית fashion police
חח אני מתה עליה ועל הביקורות הקשות שמותחים על המפורסמים בגלל איך שהם מתלבשים
נורא מצחיק לראות את זה D:
אני גם מכינה תכשיטים חמודים כאלה מפימו וב- 25.2 אוטוטו יהיה בזאר אצלנו בבצפר ומה שלא ימכר אני יוציא למכירה פה.
בינתיים אנני פשוט יצלם אותם יעלה לבלוג.

הפינה הראשונה שלי בבלוג *יאייי* זה:
!please do! / please don`t
please don`t!
כמובן דייויד חתיך לא משנה מה שהוא לובש, והחליפה הזאת
פשוט יושבת עליו בול.אבל אני מדברת על ויקטוריה,
כאילו... השער שלה לא מאורגן יפה ובכלל לא מתאים לה ללוק,
היא לא שיא היופי (סורי ויקי..) ולכן היא צריכה בגד שימשוך את כל צומת הלב
אליו ולא לפנים והתלבושת הזאת פשוט מוזרה..
כאילו הז'קט לדעתי משגע, אבל השמלה או מה שזה לא יהיה שיש מתחת ממש לא מתאים.
השמלה שמתחת נראת שמלה נורא ייצוגית ומבריקה (לא מתה על מבריק)
שצריכה לבלוט וויקטוריה שמה מעליו ז'קט נורא יפה
שמושך אליו את כל צומת הלב. והנעליים בכלל מכוערות. כאילו דבר ראשון- הם מוזרות רצח
דבר שני- הן לא מתאימות! פשוט לא!
So please, don`t!
~~~~

please do!
איןאין, אני פשוט חולה על טיירה בנקס.
יש לה גוף מדהים, פנים יפות, סטייליסטית בטירוף- מה לא?!
התלבושת הזאת אלגנטית.. מרשימה לדעתי.
נכון, השמלה פשוטה מידיי אבל זה יפה.
למרות שהיא הייתה יכולה להוסיף חגורת מותניים (לא חובה-רצוי) ולהוריד את הצמיד,
זה עדיין בסדר. גם השיער שלה ממש יפה פה. אין לי מה להוסיף- שלמות.
So please, do!
~~~~
please do!
אין מה להגיד, מיילי סיירוס פשוט שיחקה אותה פה.
אני בדר"כ לא מתה על כל השמלות המבריקות והנוצצות האלה,
עם הפייטים והכל,&nbsp;אבל לא יודעת מה קרה, עליה זה פשוט יפה.
השיער שלה משגע פה, עם כל הגוונים האלה זה נערי ויפה וטוב
שזה נערי כי ת'כלס היא עדיין צעירה.
גם הנעליים יפות, היא יפייפיה! אולי התלבושת הזאת קצת כבדה לארועים
אבל לגרמי זה מתאים.
So please, do!
~~~~~


Connaught Rooms Elle Style Awards Great Connaught Rooms London
please don`t!
אני מתה על בלייק ליבלי, ישלה גיזרה מושלמת- כל אחת רוצה להראות כמוה.
אבל הפעם, היא פישלה. שימלה מוזרה לגמרי בצבע מזוויע שהצורה שלה
בכלל לא מחמיאה לה. והפתח הזה בשמלה שלה, מקסימום אם זה בצד אז ניחע,
אבל באמצע?! לאלאלאלא. גם החלק העליון של השמלה לא מסתדר לי.
הגענו לנעליים. כאילו מה הקשר סגול עתיק לתכלת שמיים? זה ממש לא הולך ביחד.
עם כל זה רק הצמיד והעגילים מתאימים חח.
השיער לא מאורגן היטב, מבולגן לגמרי. בלייק ישלה פנים לא בולטות בכלל כאילו,
בקושי מצאתי ת'אף שלה, אז אני חושבת שאם היא תשים על עצמה יותר איפור במיוחד בעיניים
הכל יסתדר.

!So please, don`t


זה הכל להיום... יש למה לצפות.
דרך אגב, הייתי שלשום בזארה ויש מלאמלאמלא הנחות מטורפות!
חולצה מדהימה שעלתה בעבר 150/180 שקל, עולה כיום רק 40!
וחולצות באמת יפות. רוב הסיכויים שבפוסט הבא אני יעלה
את מה שקניתי ואת העבודות שלי בפימו D:

ביייי אמיגוס,

נכתב על ידי , 15/2/2011 18:49  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





226

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFashion Police came here:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fashion Police came here:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)