לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Be different .



Avatarכינוי:  אור [ =

בת: 26

Skype:  or_atiya 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011


יש ימים שאני מרגישה שהכל הולך בסדר ,  

כאילו שוםדבר רע לא הולך לקרות .  וזאת תחושה מזה טובה . ((: 

אני לפעמים מסתכלת על אנשים , שהחיים שלהם כ"כ נראים טובים בפייסבוק או בכל מיני מקומות,  כאילו מאחורי התמונות מסתתרים החיים הטובים שלהם . 

אבל לכל אחד יש את התמונות או את הרגעים שתיעד , שזה הרגעים הספציפים שהוא מרגיש טוב , שממש כיף לו .  


אבל תכלס .......  יש פשוט אנשים שהחיים שלהם מזה לא פשוטים כמו שזה נראה . 

מפי ג'קי מנחם : " לא פשוט להיות פשוט ...  " 

ויש רגעים שאני חושבת ,  אמנם אני פשוטה , אבל השתנתי בתקופה מסויימת  . 

ועכשיו אני במצב הרבה יותר טוב  .  


כל הסביבה שלי השתנתה לטובה ולרעה . אבל אני מעדיפה לדבר לטובה,  בגלל המצב רוח . P: 

אנשים מתבגרים בחיים ,  אולי זה קשה ויש הרבה משברים , אבל זה כיף להראות לשאר שהתבגרת ,  

אתה לא כמו הילד המפגר הזה שהיית בכיתה ה' שמתלהב מכל דבר שזז .  

אם להשוות את עצמי לעכשיו ופעם ,  השתנתי ב - ע - נ - ק . 

אני כבר לא מפחדת מלהגיד דברים ,  אני פחות ביישנית ,  אני השתנתי בחיצוניות [  טוב כל אחד משתנה ]   . 


אבל , אני בכלל לא מתחרטת על השינוי הזה , ובנתיים ... התוצאות טובות .  

אבל השינוי ממשיך .  





כמובן עיצוב חדש וקרדיט לחנוש ,  תודה . :) 


שיהיה לכולם שבוע טוב  ,  מלא שינויים טובים , ובשורות טובות ב"ה .

 





 



נכתב על ידי אור [ = , 13/3/2011 22:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

326
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאור [ = אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אור [ = ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)