לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  georgia~

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2015


 


 

אז גם אני החלטתי לחזור... אמנם זו עונת הבגרויות והכל, ואני כבר לא בת שלוש-עשרה שפשוט משעמם לה אז היא מחפשת מה לעשות באינטרנט, אבל חייבים לפעמים לקחת קצת חופש מהכל וההגשות היו מושלמות בשביל זה!

ואם יש כאן בנות חדשות - אז היי, אני בר ותרגישו חופשי לבקש ולדבר♥

 

הדמות היחדה שאני אגיש איתה כרגע היא קמילה כריסטנסן המהממת מאוהב

 

נכתב על ידי georgia~ , 29/4/2015 21:26  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgeorgia~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על georgia~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)