לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

סביר שלא תיגש


תחשוב שזה חוץ לארץ

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

הצהרת כוונות ו-disclaimer


בלוג אמנם אינו הצורה הטובה ביותר עבורי לכתוב, אבל היחידה שתאפשר לי להתעסק בדברים שחשובים לי בלי להתנצל. זו היתה ההתנצלות הראשונה, ואני מקווה שאחריה לא יבואו עוד. מסיבה זו אני מתיר לעצמי לא לשמור על מבנה בלוג סטנדרטי. כלומר, אין זה עומד להיות יומן רשת במובן המלא של המילה. אני אכתוב על החיים שלי, כמובן, אבל לא רק עליהם,  ואני לא מבטיח להזהיר מראש מתי אני עומד לעשות מה. סופר שאני מאוד אוהב לקח לעצמו חירות אסתטית מוחלטת, חופשית מאילוצים שאינם מחויבי מציאות, כמו המציאות, למשל. הדרך שלו היא מופת בעיניי, אבל אותי מעניינים גם אנשים, כך שאצטרך למצוא לי שביל בין דרכו לבין הדרך המקובלת.

 

תהנו (אני מקווה).

נכתב על ידי bridecakebaker , 11/11/2004 22:33   בקטגוריות אודות הדבר  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  bridecakebaker

בן: 47

Yahoo:  bridecakebaker  

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbridecakebaker אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bridecakebaker ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)