לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

סביר שלא תיגש


תחשוב שזה חוץ לארץ

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

איך לשלוח לי מייל בעברית (בעצם לכל אחד בג'מייל)


כן כן, אני אחד מאלה שתיבת הדואר שלהם היא בג'מייל. זה אומר שאני לא יכול לקרוא את העברית שכותבים לי, אלא אם היא נכתבת בUTF-8 שזה אותו הדבר כמו windows-1255, אבל אחרת.

 

איך?



  • באאוטלוק אקספרס בוחרים בחלון בו אתם כותבים את המכתב את תפריט Format ובו את Encoding ובו את Unicode(UTF-8. אם לא מופיע הקוד הזה, צריך לבחור More והוא יופיע שם.

  • בThunderbird (קול הרעם מקהיר) בוחרים בחלון בו אתם כתובים את המכתב את תפריט Options ובו את Character Encoding ובו את Unicode (UTF-8.

  • בWalla.co.il ואולי גם בcom צריך לבחור בחלון חיבור המסמך אפשרויות, ושם לבחור Universal (Unicode UTF-8

  • מיאהו עוד לא מצאתי איך. אם תשלחו לי קובץ מצורף לא תהיה בעיה. האמת היא שאוכל להסתדר גם אחרת, תראו מה יותר נוח.

  • כנ"ל לגבי fastmail.fm ושלוחותיו.

ותודה על הסבלנות.

נכתב על ידי bridecakebaker , 12/11/2004 01:43   בקטגוריות טכני  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  bridecakebaker

בן: 47

Yahoo:  bridecakebaker  

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbridecakebaker אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bridecakebaker ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)