לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

סביר שלא תיגש


תחשוב שזה חוץ לארץ

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

פלוגה, עלי עלי בהר


כשעומדים לטפס על האוורסט יש כמה וכמה מחנות המתנה שצריך לבלות בהם זמן, ימים ושבועות לפני שמתחילים את הטיפוס בפועל. ההמתנה הזו אמורה להרגיל את הגוף לדלילות האויר, לשפר את יכולת קשירת החמצן של הדם. יש מחנה המתנה שאחריו זה רק ההר. לא בהכרח עושים הרבה במחנה הזה, ואני מעריך שההמתנה מורטת עצבים. כל יום שעובר מקרב אותך יותר לתחילת אחד המסעות המסוכנים ביותר שאנשים יכולים ללכת בהם. כשסיימת את המחנה האחרון, כדאי מאוד שיהיו לך היכולות הפיסיות והמנטליות לעלות, אחרת אתה עומד להסתכן מאוד, בשביל שום דבר.

 

אני בן עשרים ושבע. וחצי, כמו שהייתי טורח לומר. עשיתי לא מעט דברים עד עכשיו. הלכתי ביותר ממסלול אחד של "התקדמות מהירה בחיים". תיקנתי אותם יותר מפעם אחת, ואפשר לומר היום, שאני מכיר די טוב את הדברים אחריהם אני לא יכול להרשות לעצמי לא לרדוף. אני רוצה את כולם. אני רוצה כמה שיותר מהם, ואני צריך לסכן כל דבר בטוח כדי להשיג אותם. אני נמצא כרגע במחנה ההמתנה האחרון שלי, התואר השני. כשהוא יסתיים בעוד שנה, אצטרך לצאת אל המסע הזה, ואני מפחד.

 

אני מפחד כי אני לא יודע אם יש לי מספיק כוחות ללכת את כל הדרך (אבל כנראה יש לי), אני מפחד כי אני יודע שיש סיכוי גדול שאכשל (אבל אני לא מתכוון להכשל). אני לובש את המעיל, הכפפות והצעיף, חובש את הכובע ונועל את המגפיים. חם לי, אבל אני משקשק.

נכתב על ידי bridecakebaker , 16/11/2004 13:42   בקטגוריות אני  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  bridecakebaker

בן: 47

Yahoo:  bridecakebaker  

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbridecakebaker אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bridecakebaker ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)