לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I need a HERO


I am small and the world is BIG.

Avatarכינוי:  Waiting for my hero

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

אתה


אתה נכנס ויוצא מחיי באופן קבוע

תופס ולוקח איתך כל מה שאתה רק רוצה

משאיר אותי פגועה,מאוהבת ומלאת טעם של עוד

פעם אחר פעם

בלי להתאמץ אפילו אתה עושה אותי כל כך..

כל כך אחרת

מוזר שכשאתה בא זה לא משנה אם חוץ ממך היו עוד אחרים

באותו רגע כולם מצליחים להעלם איכשהו

וזה רק אני ואתה. ביחד. לבד.

משהו בך לא משחרר ולא נותן לי לשחרר

משהו בך נמשך אליי ומושך אותי אליך בחזרה

לא יכולה להמשיך ולהתקדם
מדהים איך עם כל הפגמים שבך

אני רואה את השלמות הייחודית שמסתתרת

את האישיות המופלאה שמוסתרת גם היא בהתנהגותך


מוזר איך שני אנשים שונים יכולים להתחבר ולהתנתק בשניה אחת.

3>

נכתב על ידי Waiting for my hero , 6/2/2013 17:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת אחרת


אנשים אומרים לי שהשתנתי לרעה בהתנהגות והכל


לדעתי הם טועים, אולי אני קצת אחרת..אבל זה רק כי התבגרתי קצת יותר


אני פשוט מבינה קצת יותר מי אני ומה אני, מה מתאים לי ומה לא


זה שהלבוש והדיבור שלי שונים לא אומר שמי שאני בפנים שונה גם.


אנשים אוהבים לשפוט סתם ככה כי זה נוח להם




אנשים שמתלוננים שאני שונה, שיש לי התנהגות טפשית, שלא אכפת לי מאנשים וכו'


פשוט בעיה שלהם. כי זה שאני פחות סלחנית או פחות פטתית ותמימה לא אומר שאני מגעילה


אנשים לא אוהבים שיש שינויים כשהם לא מתאימים למה שנוח להם עצמם ולכן הם חושבים שיש להם זכות.


זכות לשפוט,להתלונן,להיות לא אכפתיים,לא מתחשבים,לא רגישים ולהתנהג בצורה דוחה.


אני דווקא שמחה שהשתנתי ואני קצת יותר סגורה ,זה הופך אותי לאדם יותר חזק שפחות נפגע כמו שהייתי רגילה להיפגע,


שפחות סולח ונותן למי שירה בי פעם אחת הזדמנות שניה לירות בי.
מי שרוצה לעשות איתי שיחות ארוכות וכנות רק צריך לדעת לבוא לדבר ולא להיות חרא




בדיוק השבוע דיברת עם כמה חברים ,שהם באמת אמרו לי בכנות שהם מקבלים ואוהבים אותי בדיוק כמו שאני


ושאני שם לעזור ולתמוך תמיד כשמישהו צריך אותי ועוזר לי גם


כי למרות כל הפאקים שלי יש בי הרבה מעבר וזה לא שאני מפלצת.


ומי שלא רואה את זה ,זה רק מבחירה לראות את מה שמתאים לו,


את מה ששונה וחריג ולא נוח לו להיות לפי התנאים האלה..




כשחשבתי את כל זה בראש זה היה נשמע הרבה יותר מובן וקליט. ><


נקודה למחשבה - שימו *** על מי שלא מקבל אתכם, אתם מושלמים בדרך שלכם מאוהב 


כל כך מוזר לכתוב פה שוב רק בגלל איזו תגובה מציקה..אחרי פאקינג שנה שלא הייתי פה..><

 
נכתב על ידי Waiting for my hero , 4/2/2013 23:02  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWaiting for my hero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Waiting for my hero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)