לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאסטר ~ עזרה & עיצובים (:



Avatarכינוי:  מאסטר - עזרה & עיצוב (:

בת: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011


היי כולם ♥

אז זה שוב לא פוסט של ממש . אלה רק ההשלמות של החתימות והעיצוב של חן .

מבטיחה ליצור קשר עם ניצן ולעשות פוסט הכי מוקדם שאפשר ! :\

טוב . אז שוב סליחה .

 

העיצוב לחן

יש אנשים שלא יאהבו , אבל אני אישית חושבת שזה ממש נחמד ומקווה שתאהבי את זה . D:

אם את רוצה לתקן משהו תודיעי לי , הדברים שמורים על PSD ולכן אני יכולה לתקן .

 

העלאת תמונות

 

והנה גרסה מוקטנת:

 

העלאת תמונות

 

והנה זה על קובץ אחר:

 

העלאת תמונות

 

העלאת תמונות

[זה רקע מוכן ששיניתי לו את הצבעים]

 

העלאת תמונות

העלאת תמונות

העלאת תמונות העלאת תמונות

העלאת תמונות העלאת תמונות

העלאת תמונות <- זה מלמעלה למטה .

 

מקווה שאהבת , ממש השקעתי בזה !

תזכרי לשים את זה ברשימות:

 

ולדבר על העיצוב החדש בפוסט העדכני . (;

מקווה שאהבת !

 

 

השלמות

מקווה שאהבתם . עכשיו בגלל שיש לי מצב רוח טוב אני אגיב בבלוגים שלכם ואודיע שהחתימות מוכנות :)

 

העלאת תמונות

העלאת תמונות

העלאת תמונות

העלאת תמונות

 

טוב אנשים . אני כל כך מצטערת שזהו . אני אדבר עם ניצן !

 

 

אוהבת מלא , נוום מ-

העלאת תמונות

 

 

עריכה: עיצוב לגרלז קלאב

כן . השקעתי . מאוד . ^^ "

מקווה שאהבת !

תזכרי לשים את השלט שלנו ברשימות ולדבר על העיצוב בפוסט החדש ביותר , וכל בעיה שיש תודיעי לי .

 

העלאת תמונות

 

העלאת תמונות העלאת תמונות העלאת תמונות

העלאת תמונות העלאת תמונות העלאת תמונות

העלאת תמונות העלאת תמונות העלאת תמונות

העלאת תמונות [כתוב GC פשוט הפונט קצת מוזר . אם את רוצה שאני אשנה את זה רק תגידי]

העלאת תמונות

 

העלאת תמונות

 

העלאת תמונות

נכתב על ידי מאסטר - עזרה & עיצוב (: , 25/2/2011 17:24  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לא הפתעה אבל . הפוסט השני יתעכב , הרגע כתבתי אותו והוא נמחק . יש לי חום ואני לא עומדת להתחיל את זה עכשיו מחדש .

מצטערת ♥

בתגובות לקטע הזה אפשר לבקש עיצובים לבלוג .

מצטערת חיבוק עצוב

המנויה הראשונה , חן , נא להזדהות בתגובה לקטע , ואת זוכה לעיצוב מותאם אישית לבלוג שלך + פרסום כאן .

אז רק תזדהי פה בתגובה עם 7 המספרים שמופיעים אחרי שמך במייל , חן .

תודה מראש וסליחה לכולם .

נכתב על ידי מאסטר - עזרה & עיצוב (: , 24/2/2011 18:58  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון ואדיר למאסטר !


העלאת תמונות
קרדיט לניץ .
מה קורה אנושות ? מוכנים לפוסט הראשון של מאסטר ?
אני מקווה שכן , כי בעיניי הוא פשוט מ ד ה י ם !
אז בואו נתחיל קריצה
העלאת תמונות
חתימות להשלמה [נועם]
מה שבאנגלית באנגלית ומה שבעברית בעברית .
העלאת תמונות
1. CHEN
2.
3.
4.
5.
...........
העלאת תמונות
1. עפרי
2. הצוות
3. צוות הערפדים
4.
5.
..........
העלאת תמונות
1.
2.
3.
4.
5.
........
מספר הזמנות לא מוגבל , והם די ישנות שלי אבל הם היו על PSD ... אז ... תתמודדו [?] D:
העלאת תמונות
כפתורים מצויירים [נועם]
שימוש אישי + קרדיט .
העלאת תמונותהעלאת תמונותהעלאת תמונות
העלאת תמונותהעלאת תמונותהעלאת תמונות
העלאת תמונות
העלאת תמונות
עיוותים [ניצן]
קשים ומאתגרים !
הפותרים נכון זוכים בלנקוק בגודל כזה D;
העלאת תמונות
תשובה:
פותר:
העלאת תמונות
תשובה:
פותר:
העלאת תמונות
תשובה:
פותר:
העלאת תמונות
תשובה:
פותר:
העלאת תמונות
תשובה: סלינה גומז
פותר: Nice vampire
העלאת תמונות
תשובה: קייטי פרי
פותר: @just for you@- המנהלת
העלאת תמונות
מבצע - חיפושיות [נועם]
בוחרים בתגובות את אחת החיפושיות . 2 הזוכים שיבחרו את החיפושיות שבחרתי מראש , זוכים בחתימה מותאמת אישית . D:
1.  2.  תפוס ע"י: @just for you@- המנהלת 3.  4.  5. תפוס ע"י: Nice Vampire 6.  7.  8.  9.
העלאת תמונות
טוב , פה נגמר הפוסט , מקוות שאהבתם !
 בקשות \ הזמנות \ הערות \ הארות - בכיף , בתגובות ! מוציא לשון
אוהבות תמיד
העלאת תמונות
נכתב על ידי מאסטר - עזרה & עיצוב (: , 12/2/2011 15:49  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





380
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , הדרכה ועיצוב לבלוגים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאסטר - עזרה & עיצוב (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאסטר - עזרה & עיצוב (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)