לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לקחתי את הרכבת התחתית, נסעתי מזרחה, הלכתי אל וולת'מסתו

Avatarכינוי:  מילי הנינג'ה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

התגברות (על מישהו)


הפוסט הזה לא הולך להיות עמוק ומרגש, אלא פריקה שטחית על ההבנה הכי פשוטה בעולם. כזה פוסט אגו-חיזוק כזה כזה. 

 

עכשיו אני יודעת שרשמית - התגברתי על ידיד שלי.

נדלקתי עליו (לא ידוע מה לגביו) בגלל דברים שאני ואף אחד לא בטוח אם אמיתיים או לא, אבל עכשיו, התגברתי עליו כי הוא פלייבוי מטומטם שנמרח על אלה שנדבקות אליו ברגע שהם לידו - עד שזה מעורר גיחוך; אני נשבעת בכל כולי, שזה באמת כמו בסרטי הקיטש, כשיש את הבחור המדהים וההורס ('בטח'), שפעם מתנהג אלייך כאילו הוא מאוהב בך על כל הראש, ופעם יוצא עם קומונת המעריצות שלו ומתייחס אליי בגועל - או לחילופין שם עליי זין. לא היה לי הסבר לדברים האלו, כי הייתי מסנוורת מהרגעים הקטנים שלו איתי, ופשוט נוצר המצב שלא ידעתי איך לאכול אותו. ולא, אני לא אומרת שאני קלה להשגה, כי היה בנינו משהו רציני. לפחות כך אני ואחרים האמינו ואפילו בקול רם. 

זו הקלה גדולה, אחרי שלושה חודשים של עיוורון וטיפשות (וחוסר ידיעה אם זה הדדי או לא). הייתי צריכה להקשיב לחברה שלי מזמן, הוא באמת זונה! הוא אמנם ידיד טוב שלי, אבל בפעם הבאה שישחק איתי בצורה הזאת, זה... פשוט לא יקרה, וזה לא שווה את המאמץ שלי. כי אני עצמי יודעת מה אני שווה ואף אחד לא יגרום לי לאהוב אותו שמתחשק לו. ומגיע לי (ולכל אחת) שמישהו ילחם ויתאמץ בשבילי, ולא יתרועע בין כולן כאילו הוא מודד בגדים בקניון. אם הוא לא בטוח מה מתאים לו (דימוי קצת גשמי ולא לגמרי פוגע במטרה, אבל נתעלם מזה), אני לא צריכה להתאים את עצמי אליו בשום אופן או לרדוף אחריו, כי אני לא מבזבזת את תשומת הלב שלי על מי שלא באמת מגיע לו (תלוי בנסיבות כמובן). 

 

ולא, אני לא אומרת שאני שונאת אותו, ואני לא אומרת שהוא מרושע, וסך-הכול הדרך שבה הוא התנהג הפתיעה אותי ביחס לכל מה שקרה בנינו לאחרונה. הוא כן נחמד ועוזר ומתחשב וכל מה שדרוש לחבר טוב, אבל הוא פשוט מתנהג כמו אידיוט, ואני שונאת אותו בתור מישהו שאהבתי - על זה מדובר. אבל אם כבר הוא ידיד, אז כרגע בפרינדזון, כן?קריצה

כי עכשיו לא אכפת לי עם כמה בנות יתמהמה ויתמזמז, זה פשוט לא יכאיב לי יותר, ולא יעניין אותי. למרות שחבל לי שידיד שלי יהיה טיפוס רודף בנות מניאק כזה. לפחות עכשיו הוא סתם אחד, אחוק (גם לבת מותר שיהיה לה אחוקים). אני יכולה לצחוק עליו ועל הפמלייה הנשית שלו כמה שבא לי... כי זה מה שחברים עושים. טוב, זה מה שאני עושה כחלק מהאופי שלי. אומרת לאנשים את האמת בפנים, ברמיזות גסות... סליחה. סבבי

בסופו של דבר, הפסקתי לפתח ציפיות לגבי אותו אדם, ולתפוס מעצמי קצת יותר.  

למרות שבמקרה שלי, זה כנראה יעבור לידיד הנחמד-באופן-חשוד הבא. 

נחיה וננשום ונראה. 

 

~ never mind, BEST FEELING IN THE WORLD ~


 

שנת לימודים פורייה ומוצלחת לכולם, אגב. 

נכתב על ידי מילי הנינג'ה , 25/8/2012 23:31  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למילי הנינג'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מילי הנינג'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)