לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fashionably Random.


אופנה, אופנה ושוב אופנה. אובססיות זה כיף! D:

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

ביי ביי


זהו הפוסט האחרון של הבלוג הזה (כנראה).

אני סוגרת אותו כי אני עוברת תקופה קשה, עמוסה ולא אידאלית כדי לנהל את הבלוג הזה כמו שאני רוצה שהוא יהיה.

מתישהו אני אחזור :)

 

ולסיום, אני מפרסמת צילומים שעשיתי עם חברה שלי לא מזמן

(הטשטושים מכוונים)






















 

 

אני קצת מפחדת מהסופיות של כל העניין, אז הבלוג פתוח בינתיים אני פשוט לא אפרסם פוסטים

אולי מתישהו אני אסגור לגמרי

עד לפעם הבאה

 

נועה

נכתב על ידי , 6/5/2012 21:27  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , אומנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDr.Pey-fashion אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dr.Pey-fashion ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)