לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפעמים אני רוצה למות לא רק בגלל שרע לי.. אולי בגלל שזה נראה לי.. נעים.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

אז ככה זה אתחיל..


הילדים צורחים, הבית הפוך , את שבורה מכאבי גב מעייפות ואין לך כוחות יותר לשמוע אותם, תשתקו! דיי! הלוואי והיית יכולה להגיד את זה בקול רם, אבל אי אפשר הם רק ילדים, ואחותך רק ילדה מסכנה שמפחדת מאלוהים ושומרת שבת, והשניה? גם היא.. גרושה בעלה עזב אותה.. היא צריכה לרדת במשקל עכשיו בכדיי למצוא עוד זיון.

אז מה את עושה? שותקת.. מסתכלת על הגבר שלך. לא בדיוק שלך . לא מבינה איפה את נמצאת בכלל ולמה .?! "בא נעוף מפה" הוא התעקש שנשאר אבל כל כך רציתי את השקט הזה אז הלכנו. יושבים בבית קפה. אתה מסתכל עליי ואני עלייך.. כמו תמיד אתה שותק כי אתה מעולם לא יודע מה להגיד. טיפש. " מה יהיה איתנו.?" אני שואלת, " אני לא יודע אפשר להגיד שכבר הרמתי ידיים" מרגע זה כלום כבר לא בטוח , את מתחילה לבכות הוא מנסה לחבק אותך, זה הרגיש כמו הפעם הראשונה מזה שנתיים שהוא באמת מחבק אותך כאילו הוא יוצא לקרב עכשיו ותכף ימות.

את בשוק את בהלם. מה קורה כאן בדיוק?  היי! תתאפסי על עצמך תיהיי חזקה ! " טוב.. קח את הזמן שלך"

לוקח אותך הביתה את חזקה לא בוכה יוצאת מהרכב. שבוע שלם רודפת אחריו . ולבסוף? החלטת שזהו בך כבר לא משחקים. הכרת מישהו אחר מאיזה צ'אט מפוקפק כי לאן כבר תלכי? נכה שכמותך. שלא נדבר על השומן שיש לך בכל הגוף.

"עם מי את מדברת כ היום בווטסאפ?" הוא פתאום מתעניין.. אני אומרת לו "בא נפגש" הוא פתאום בן אדם חדש, רכב חדש, בגדים חדשים ואפילו דירה והכל קרה בשבוע אחד. מחבק אותך מנשק אותך אני צריך אותך אני רוצה אותך. הוא אומר.

עוברים הימים.. ואת? לא יודעת אפילו למה.. מחפשת אותו בפייסבוק ומנסה להבין כמה דברים.. עם מי הוא דיבר ולמה וכמה ולמה בכלל התחבר לפה אחרי שבקשתי שימחק?

ולבסוף מה? את רואה שיחה עם חברה שלך שהוא שואל אותה אם יש לה חבר.

כן. עדיף לחפש כוסיות.. כי ככה זה.                                                                  

 

ילדה קטנה ומטומטמת.

הא.. ושמנה.

נכתב על ידי את פנים אחרות מכולם , 21/7/2014 01:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sex its fun-shogi ב-21/7/2014 02:13
 





כינוי:  את פנים אחרות מכולם

מין: נקבה




10,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאת פנים אחרות מכולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על את פנים אחרות מכולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)