לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

סודות קטנים


1. לפני שבוע וקצת נסעתי לאילת עם המשפחה והלכנו להחלקה על הקרח, כול הזמן שמה היה איזה מדריך אחד (שנראה טוב, דיי הטעם שלי) שנכרך סביבי, ובסוף לפני שהלכתי הוא ביקש שאני אבוא גם למחרת (לא יכלתי לבוא, היינו צריכים לנסוע באותו היום) ואמר לי את הפייסבוק שלו ואחרי זה הוא הלך אחרינו למסעדה שהלכנו אליה וישב בחוץ וחיכה לי. בהתחלה נלחצתי קצת אבל מאותו יום הוא לא יוצא לי מהראש. וגם אם הייתי רוצה לעשות עם זה משהו אני לא יכולה בגלל הלאום שלו והגיל שלו. סוד קטן ראשון.


2. כולם חושבים שכבר נגמלתי מההפרעות אכילה שלי, אבל מדי פעם אני עדיין מקיאה או צמה.


3. אחרי שיצאתי עם החבר הראשון שלי ונפרדנו המצאתי שיש לי חבר כדי שהוא יקנא X_X 


4. עשיתי את אותו הדבר היום כדי שהחבר הראשון שלי יקנא (סתומה ) -.-


5. אני לא מצחצחת שיניים בלילה אם אין לי כוח.


6. כולם חושבים שאני אוכלת בריא כול הזמן, וזה דיי שקר גס .. אני מתקיימת משוקולד ויוגורט (מעורבב כן? או שוקולד לבד )שלילי


7. כשהחבר הכי טוב שלי הציע לחברה טובה שלי לצאת ממש קינאתי, אבל ממש.


8. לפעמים אני לא נועלת נעליים עם גרביים כי פשוט אין לי כוח ._. (מגעיל הא?)


9. אני מטורפת על ריח של דלק, ריח של גפרורים שרופים, ריח של גשם והריח של האקס של הבנים (הדאורדורנט יענו ) 


10. בתחילת שנה (עד לפני שבועיים) הלכתי עם אותה חזייה כי לא היה לי עוד חזיות, ואז מצאתי חזייה שמגדילה לי את הציצי (ששכה בארון כל הזמן) אז הלכתי איתה איזה שלושה חודשים, ואז ביקשתי מאימא שלי שתקנה לי חזיות במידה גדולה יותר (כי אני פשוט חסרת ציצי, כאילו לא שטוחה קרש, אבל מידה A זה לא גאווה )


11. אני צימחונית כבר 6 שנים, אנשים חושבים שזה בגלל החיות שהורגים אותם אבל האמת שהטעם של הבשר פשוט מגעיל אותי, וחוץ מזה בשר זה משמין.


12. יש לי נראלי 7 זוגות מכנסיים (אפילו פחות) ג'ינסים (אני לובשת רק ג'ינסים) ואני לובשת אותם בלופים כל השבוע ככה שהם כמעט לא נכנסים לכביסה, וזה עצוב ומגעיל אבל לא מסריח.


13. אף אחד לא יודע את זה- אבל אני שונאת לצאת לעשות שופינג בכל מה שקשור לבגדים ונעליים מ2 סיבות פשוטות, או שאני נדלקת על איזה חולצה מהממת וההורים שלי לא מרשים אותה כי 'זה לא צנוע' לטעמם (כמו רוב החולצות ביקום הזה) או שמכנסיים לא עולות עליי לירכיים ואז אני בוכה שעות, כנ''ל לגבי נעליים שלא עולות על הרגל הביגפוט שלי ובגלל זה גם ישלי בקושי נעליים.


14. אני מקנאה באחותי הקטנה והגדולה על היחס שהן מקבלות מההורים שלי.


15. לפעמים בשעות הקטנות ביותר של הלילה, אני נכנסת לויקיפדיה, כותבת 'ויקטוריה סיקרט' ועוברת על כל רשימת הדוגמניות שלה, מסתכלת לכול אחת ואחת כמה היא שוקלת, מה הגובה שלה, מה המידת מכנסיים שלה וכו'.


16. אף אחד לא יודע שהחלום שלי להיות דוגמנית (כמו של כמעט כל אחת בעולם)


17. אני זונחת את החלומות שלי דיי מהר, ואני ממשיכה לשקר לאנשים בקשר אליהם (מבחינת אנשים אני עדיין שחיינית, לומדת ספרדית, כותבת סיפורים, רואה משחקים של ריאל מדריד)


18. מהרגע שאני מגיעה הביתה ועד הרגע שאני הולכת לישון אני באייפון רואה 'אהבה מעבר לפינה' או 'ווינקס' - עכשיו, פאדיחות להגיד אפילו לחברה הכי טובה שלך שבגיל 15 את רואה ווינקס, כי זאת סדרה ממש מצחיקה (וזה לא שקר, הציורים גרועים, התסריט גרוע בטירוף, הדיבוב גרוע)


19. אני לא אוכלת את האוכל שאימא שלי מביאה לי לבצפר (ספגטי, קוסקוס, ירקות מבושלים וכו') ואם אני אביא לה פלסטיקים מלאים באוכל היא תהרוג אותי אז יש בחדר שלי שקית, מפוצצת בפלסטיקים (לדעתי כבר מעופשים) מלאים באוכל שאין לי כוח לזרוק ואני מחכה שהמנקה תיקח את זה כבר לזרוק 


20. אני משדרת המון ביטחון עצמי, נערה שבטוחה בעצמה- אני הכי לא. אין לי ביטחון עצמי בשיט, כלומר- יחסית לפעם ממש השתפרתי עם הביטחון, אני כבר לא הולכת ומסתכלת על הרצפה. אבל כולם חושבים שאני חברותית וזורמת ומגניבה וקלילה ומצחיקה ואני לא. אני מעדיפה לשבת לבד עם החברים הקרובים אליי ולדבר או לעשות צחוקים מאשר להיות עם מלא אנשים וללכת למסיבות או ליציאות. כי תמיד שיוצאים לאנשהו אני לא מרגישה קשור ותמיד משאירים אותי מאחור. (עלאק סוד קטן... )


21. הייתה לי תקופה שהתחננתי להיות קנדל ג'נר, כי ישלה חיים מושלמים


 22. אני מפחדת מהחושך, אז אני חייבת לישון עם הטלוויזיה דלוקה (פעם הסרט היה טינקבל, אבל גנבו לי אותו אז עכשיו זה בראץ ._. )


23.הדבר שהכי מפריע לי בעולם באנשים זה אם האצבע ברגל עוקפת את הבוהן, אני פוסלת בנים בגלל זה, כי זה מגעיל אותי ברמות)


24. אני אוהבת לעשות בדיקות דם ._. כאילו ישלי אובססיה לזה, אני אוהבת ללכת לעשות בדיקות אפילו סתם בשביל הכיף -אז אני מוצאת תירוצים למה ללכת לעשות בדיקה) אז רוב הסיכויים שבגיל 18 תמצאו אותי גרה בקרון של התרומות דם ;)


25. אם אני לא מצליחה להרדם בלילה, אני מדמיינת את כל הדברים שהיו יכולים לקרות או את כל הדברים שיקרו לי בעתיד :)


26. אם ישלי כוח אני כותבת לאנשים מזל טוב בפייסבוק רק כדי שהם יכתבו לי גם :)


27. אני שונאת אנשים של בוקר. או בוקר. או אנשים ;)


28. אם משעמם לי אני אשב ואפתח בלוג עיצובים ועזרה בפוטושופ, אשקיע בו חמישה ימים שלמים מהחיים שלי, ואז אשכח אותו ואז הסיסמא שלו -.- 


29. אם אני לבד בבית ואני מתקלחת, אני שרה בקולי קולות עם סלסולים (ואני בטוחה שיום אחד השכנים יתקשרו למשטרה כי אני נשמעת כמו חתול דרוס כמה שזה עצוב) 


30. בפעם הראשונה שראיתי את when youre gone של אבריל לאבין ישבתי בחדר שלי ובכיתי שלוש שעות רצופות (אבל שלוש שעות רציני) 



מקווה שלא חפרתי יותר מדיי,


אתם באמת מוזמנים להגיב -


וזהו שיהיה לכם סופש מגניב :)


# אני חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי .Stop and Stare , 29/5/2013 20:37   בקטגוריות שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: סודות קטנים
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  .Stop and Stare

בת: 26




2,303
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Stop and Stare אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Stop and Stare ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)