לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

dog days are over?



היום בבוקר קמתי מבואסת, בלי חשק ללכת לבצפר (ביום רותח כזה, דפקו לנו יום ספורט- אגב מעפן ביותר, אבל תכף נגיע לזה) 



ביקשתי מאמא שלי להשאר, אבל היא לא הסכימה כי כל פעם שיש פעילות שקצת ילדים באים לפעילות אני לא הולכת, בקיצור הייתי חייבת ללכת.



אז קמתי מהר והתארגנתי להסעה מהר.



בהסעה, שיעמם לי (בכל זאת, נסיעה ארוכה- ואני גם יורדת בתחנה האחרונה) אז סתם נזכרתי שישראל מארחת את טורניר ' נבחרות צעירות עד גיל 21 בכדורגל ' אז חיפשתי קצת בגוגל, קראתי באתר שלהם על נבחרת ספרד (אוהדת ספרד כמובן) וראיתי ששני שחקנים מריאל מדריד (שעל אחד אני מטורפת, אלברו מוראטה שמשחק בריאל הבוגרת, והשני נאצ'ו שמשחק בריאל קסטייה ושיחק כמה בפעמים בבוגרת) נמצאים בנבחרת, ומזה התבאסתי, אז שיתפתי את חברותיי בעצב הזה בוואצפ, ותוך שעה- היה לנו כרטיסים למשחק של ספרד בטדי (ירושלים, עיר בירתנו המופלאה, הבית שלי) שורה ארבע (איך חברה שלי תיארה ' אני רק נושפת והכדור זז ') . והתרגשתי שחברות שלי כאלה תומכות ומגניבות שהן באות איתי למשחק של נבחרת שהן לא מכירות רק בשביל שאני לא אהיה מבואסת ושזה יהיה מגניב כזה שבנות ילכו למשחק כדורגל. כמובן שזכות הBFF הגענו בכלל רעיון ללכת לשם, שקצת שימח אותי. 



אז כל הבוקר היינו ביחד כזה, וחשבתי שאולי המצב יחזור להיות כמו פעם.. אבל אז בתפילה (אגב לא הסברתי את הקטע של התפילה, אני לא דתייה, אני נמצאת בבצפר דתי אבל לא דתי נוקשה אלא שרק חובה ללכת בו צנוע ולהגיע לתפילה, ו95% מהאוכלוסייה לא דתית) איך שהיפה של השכבה הגיעה, זהו- אני כבר לא קיימת. וזה כולכך עצבן אותי, אבל יאאלה נבליג. בינתיים MY BEST BOY FRIEND חיסל לי את הסוללה ולא היה לי זמן להטעין עצוב וחברה שלי התקשרה אליי והייתה במצב נורא ולא יכלתי לעזור לה (כי לא הייתה לי סוללה -.-) 



ואז ביום ספורט, הייתי בעיקר עם נ' המדהימה הזאת, וגם הייתי עם MBBF ועם עוד קצת חברים, והיה לי נחמד. ובזמן הזה הBBF הייתה עם היפה של השכבה. בסוף היום, היפה של השכבה הלכה טיפה יותר מוקדם, אז הBBF הייתה בודדה. ולמי היא הלכה? אליי כמובן. צבועה. בקיצור, אנחנו עושות את ההליכה חזרה לבצפר עם נ', כשהאקס מאחורה עם ידיד שלו, מדברות בהתרגשות על המשחק (כי הן אף פעם לא היו במשחק) ואיך שהBFF הלכה נ' אומרת לי "שמעי אני מצטערת להגיד אבל היא מזה צבועה, כאילו, איך שהיפה של השכבה הלכה היא רצה אלייך כי היא בודדה" ואז עניתי לה "כשהיפה של השכבה תתחיל להתייחס אליה מגעיל ושהיא תראה איך היפה באמת מתנהגת, הבועה הורודה שהיא חיה בה תתפוצץ, ועד אז כמה שכואב להגיד לא יישארו לה חברים " והאמת שזה דיי נכון, היא נמצאת רק עם היפה של השכבה ( ועכשיו, סיפור קצר ומעניין על השכבה ההזויה והנחמדה למחצה שלי- שנה שעברה הייתה חבורה של חמש בנות שסוגשל היו המלכות של השכבה. היפה של השכבה אפילו לא נשמה לכיוון שלי ושל הBFF והחבורה שלי. מהרגע ששלוש בנות מהחבורה עזבו, והרביעית התרחקה ממנה, היפה נשארה לבד. הגיעו ילדים חדשים לשכבה, היא מצאה שתי בנות חמודות והן הפכו לשלישיה, ות'אמת- הן היו רחוקות מהשכבה, ולכולם היה טוב. אבל אז השלישיה נהפכה לשתיים, שתי הבנות החמודות נידו את היפה מחוץ לחבורה- כי היא כמובן הייתה לא נחמדה אליהן בעליל. למי היפה תלך? לתמימים, החבורה שלי, היחידה שקיבלה אותה. נ' שנאה אותה מההתחלה על קטע מסריח ביותר שהיפה דפקה לה שנה שעברה, ואני דווקא ממש אהבתי אותה והיינו חברות טובות. אבל מההתחלה של החברות בנינו היא הייתה מגעילה, אבל בלג בעומר היא הייתה בשיא המגעילות שלה, שתי הבנות מהשלישיה, אני ועוד מישהי חדשה בשכבה (שהצטרפה בינואר) היא כל הזמן הייתה מגעילה אלינו, צרחה עלינו וכמובן- לBFF היא הייתה חמודה בטירוף, כל הזמן לקחה אותה לצד והייתה רק איתה (היינו שש בנות), ניסיתי לדבר על זה עם הBFF אבל היא אפילו לא שמה לב, עיוורת שכמותה. בקיצור- אני התרחקתי מהיפה, ואז קלטתי כמה היא מגעילה. הרי, אם החמישיה של שנה שעברה הייתה נשארת, היא לא הייתה ממצמצת לעברנו, אבל המצב השתנה, והיא הייתה בודדה ) וזאת בעיה שלה. אני לא מתעברת, אני מתרחקת. וזה שהיא עיוורת ותמימה זה בעיה שלה. אני ניסיתי לדבר איתה כבר בהתחלה, אבל היא לא רצתה להקשיב באמת, עכשיו כפרה- את לבד.



ואמא שלי לקחה אותי מבצפר (מה שהיה נחמד++++ כי כול יום אני מסיימת ממש מאוחר ומגיעה באוטובוסים הביתה ) והגעתי הביתה מוקדם והיה לי נחמד.



אז זהו, אני הולכת למשחק של נבחרת ספרד, ואני הולכת למסיבת אוזניות אחרי זה- וממש מגניב לי.



והחלטתי, שהשבוע לא נפתח את הנושא בגלל המשחק, אבל שבוע הבא אם העיניינים לא ישתפרו אז לפתוח את הנושא עם הBFF. כדאי לי? כי בכל זאת עדיין אכפת לי ממנה, גם אם היא מתנהגת בצביעות ותמימות ועיוורות, היא עדיין החברה הכי טובה שלי כבר שלוש שנים למרות כל החרא שעברנו היה לנו גם תקופות טובות, ולמרות שאני מתה שהיא תלמד את הלקח שלה (אהמ כתוב למעלה) אני לא רוצה שהיא תישאר בלי חברים



בקיצור, שיהיה לכם יום מגניב



# אני  


 




נכתב על ידי .Stop and Stare , 2/6/2013 17:26   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור, בית ספר, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  .Stop and Stare

בת: 26




2,303
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Stop and Stare אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Stop and Stare ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)