לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

Be careful what you wish for..


 

 

" על מה ליאור אמרה לך שממש עצוב לה שאת ככה מרגישה?

ועל מה את ונעם דיברתם.? 

בתחנה.? "

" אם את באמת רוצה לשמוע,אבל לבוא עם ראש פתוח לשיחה- ולהקשיב לכל מה שיש לי להגיד אז נפתח את זה שבוע הבא, אחרת זה יהרוס לכולנו את השבוע ואת המשחק.. :\ "

"אוקי, ממש לא טוב?" 

" כן, ממש לא טוב"

"קשור אלי?"

"כן"

"אוקי"

"טוב, ואל תתנהגי מוזר עד שנדבר על זה, אבל את השיחה הזאת עושים בארבע עיניים, ולא בטלפון" 

"אוקי אין בעיה "

 

טוב אז כנראה שבכל זאת נפתח את השיחה הזאת איתה..

היפה של השכבה הייתה עם אנשים אחרים היום, ונחשו מי הייתה בודדה (וכמובן רצה אליי? ) הBFF .. 

 

יאאלה שיגיע כבר יום חמישי! כול השבועות האחרונים עברו מהר מהר, רק השבוע הזה עובר ל ל ל ל ל ל ל ל ל א א א א א א א א א ט ט ט ט ט ט ט ט  

 

רבתי עוד פעם עם אמא, ועכשיו שתינו עצבניות.

נמאס לי שהם כוסעים רק עליי ושמים לב רק למה שאני עושה ואף פעם לא שמים לב לאיך שהאחים שלי מתייחסים אליי בצורה מגעילה ותמיד מצדדים בהם..

 

נמאס.

 

אוף אני רעבה. אבל עד שירדתי טיפה במשקל.. 

 

- אוף מדכא אותי שהצפיות עולות ולא מגיבים :( -

 

שהשבוע יעבור מהר בע''ה ..

# אני חיבוק עצוב

נכתב על ידי .Stop and Stare , 3/6/2013 22:33   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור, בית ספר, ביקורת, חברים, עצב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  .Stop and Stare

בת: 26




2,303
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Stop and Stare אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Stop and Stare ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)