לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

This is the end i feel,i've been up in the air


טוב אז אחרי מלא זמן שלא כתבתי פה (לא היה לי כוח) נתחיל..

אז סיימתי כיתה ט, בהצלחה :) כול התעודה 90+ חוץ מערבית ומתמטיקה שקיבלתי בשניהם שבעים

הלכתי למשחק גמר של היורו עם חברתי היקרה ואחרי זה פגשנו בנים והתחברנו איתם, ובסופו של הערב מצאתי את עצמי על הרצפה מתחרמנת עם אחד מהם, ועושה לו ביד מה שהרגיש לי כמו קצת שרמוטה כי זה מישו שאני לא מכירה, אבל היה לי כיף (;

אני לא יודעת ממש מה הולך ביני לבין החבר הכי טוב שלי..הוא מתנהג שונה לידי מאשר ליד אחרים.. כאיו, לחברים שלי נמאס ממנו והם אומרים שהוא נמאס עליהם אבל אליי הוא כולכך נשמה וחמוד ומתחשב בי.. אנחנו מתנהגים שונה משהיינו פעם.. 

עשיתי עם הBFF את השיחה סוףסוף והיא הבינה מה הולך וזה הכי טוב, ועכשיו יש בניהו קצת דיסטנס (כי אני לא רוצה שנחזור מיד להיות החברות הכי טובות) וזהו, טוב לי.

בימים האחרונים אני לא אוכלת כמעט כלום כי אין לי תאבון והורדתי קצת במשקל, כל הכבוד לי :)

וזהו בערך..

שיהיה לכם קיץ חביב, מוזמנים לספר ולשתף ;)

אניי

נכתב על ידי .Stop and Stare , 21/6/2013 14:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  .Stop and Stare

בת: 26




2,303
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Stop and Stare אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Stop and Stare ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)