לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

הפעם האחרונה :D


הוא שחקן כדורסל. 2 מטר. חתיך, עיניים כחולות ושיער חום בהיר וחיוך ישר ומושלם.בן 25.


הוא מרוסיה.


פגשתי אותו אתמול בטקס סיום של המכביה, הוא היה עם עוד שני חברים מאוד גבוהים, ואני הצטלמתי שם עם כל מי שעקף אותי בגובה.


הלכתי אליהם וביקשתי תמונה איתם, לא אהבתי את איך שהיא יצאה אז הצטלמנו עוד פעם.


ומאז אני וחברה שלי נשארנו איתם כל הטקס.


היה בנינו קליק. מההתחלה.


כל הטקס, למרות הרעש, דיברנו והכרנו.


והוא פשוט מושלם.


ואז הייתה את ההופעה של אינפקטד משרום, ורקדתי כמו מטורפת -מעריצה ענקית שלהם-


ואז אחותי וחברה שלי (אחותי הצטרפה אלינו מאוחר יותר) הלכו לחפש חולצה של קנדה אז נשארתי לרקוד איתם.


ואז הוא תפס אותי ואמר לי שאני ממש מגניבה והסמקתי ואמרתי לו שגם הוא ממש מגניב וחיבקתי אותו.


והתביישתי לעשות צעד.


בסוף הערב הוא הצטלם עם שתי בנות, ואז הלכתי אליו, חיבקתי אותו ברכושניות ואמרתי לו שהוא לא יכול להצטלם עם בנות אחרות כי הוא שלי ורק שלי אלא אם ישלו חברה. והוא לא שמע את סוף המשפט אז שאלתי אותו אם יש לו חברה והוא אמר שלא :) אז אמרתי לו "אוקיי אז אנחנו ביחד" והוא אמר לי -בעצב :D - שהוא טס מחר ואז חברה שלי אמרה לו שזאת תהיה מערכת יחסית רחוקה, ואמרתי לו שהוא לא יכול לטוס אז הוא שאל למה ואז אמרתי לו כי אני אוהבת אותך 3>


ואז נפרדנו והוא הלך ואז הלכתי אחריו וחיבקתי אותו מאחורה ואמרתי לו שהוא לא יכול לטוס לרוסיה ואז הוא עוד פעם שאל למה אז אמרתי לו 'אמרתי לך כבר, אני אוהבת אותך' והוא היה נבוך כזה.


ואז הגענו לכניסה של טדי ואמרתי לו שיביא לי את הפייסבוק שלו והוא רשם לי אותו, ואז אמרתי לו 'טוב כמה תמונות אחרונות ' והצטלמנו והוא היה כזה מתוק.


ואז התחבקנו פעם אחרונה,הוא אמר לי שאני ממש יפה ושהיה לו ממש כיף איתי, ואז החלטתי שאני אהיה מקסימה ומשכתי את הראש שלו לכיווני ובאתי להביא לו נשיקה על הלחי, ובדיוק שנייה לפני שהשפתיים שלי נגעו על הלחי שלו הוא הזיז את הראש ונתן לי נשיקה בפה D:


ואז חייכתי ואמרתי לו ביי וכל אחד הלך לדרכו.


ולא הפסקתי לחשוב עליו מאז, מאותו הרגע.


 


וזאת הייתה הפעם הראשונה והאחרונה שראיתי אותו סובל


 


 וזאת הייתה הפעם הראשונה שהרגשתי טוב עם עצמי ועם הגובה שלי (:

נכתב על ידי .Stop and Stare , 31/7/2013 13:11  
הקטע משוייך לנושא החם: הפעם האחרונה
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  .Stop and Stare

בת: 26




2,303
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Stop and Stare אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Stop and Stare ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)