לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

you're my wonderwall ♥


אני מאוהבת בו 3>

הוא כזה מדהיםםם

יום חמישי דיברנו כמעט איזה שלוש שעות,

והוא אמר שהוא ממש רוצה לבוא עוד פעם לישראל ולראות אותי, ושכשהוא יבוא לארץ נצא לדייט שני (הוא קרא להופעה דייט סבביסבביסבבי)

ושאני ממש יפה ושהוא רואה שיש לי עתיד,

היה לי פשוט כיףף לדבר איתו! הוא כולכך נשמה ומדהים ומתוק!!

ואז חבר ממש טוב של מישהו שהייתי איתו פעם בקטע שלח לי בקשה, חשבתי שסתם הוא שולח לי בקשה אז אישרתי,

הוא שולח לי הודעה " יוליה " שלחתי לו חזרה את השם שלו, באמת לא הבנתי מה הוא רוצה ממני, ואז הוא שולח לי " תשמעי רגע בחיים לא עשיתי את זה אבל ראיתי אותך בפייס ואמרתי איזה יפה ואני חייב להוסיף ולדבר איתה "

חחחחח מה לעזאזל?

סבבה מדברים וזה, הוא מבקש את המספר לדבר בוואצפ, אני נותנת לו את המספר, ממשיכים לדבר בוואצפ, אתמול דיברנו כל הלילה והוא ערס כזה מקסים, חביב כזה, והוא כל הזמן אומר לי שאני יפה, פצצה, כוסית וכו' .. (גלגול עיניים מצידי) .

חחחח והכי מצחיק ועצוב, שכל הזמן שדיברתי איתו, הרגשתי שאני בוגדת בחבר הרוסי שלי, כי פלרטטתי איתו. 

 

 

גוד שבס, 

יולייייי D: 

 

 

נכתב על ידי .Stop and Stare , 3/8/2013 17:19   בקטגוריות פסימי, מוזיקה, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אהבה בשלט רחוק  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  .Stop and Stare

בת: 26




2,303
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Stop and Stare אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Stop and Stare ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)