לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

One day, you'll see.. everything will be better


אני לא יכולה להגיד שהיה רע היום.


הבוקר היה נורא מדכדך. נורא. כל הבוקר הייתי עם דמעות בעיניים.


היה לי רע. 


אבל בהמשך היום, הרגשתי אהובה. ודווקא לא מהאנשים שציפיתי.


אבל הרגשתי רצויה. בחברת אחרים.


חיבקו אותי, דיברו איתי, רצו להיות איתי, לבלות איתי.


והלכתי עם אחותי וחברתה הטובה ביותר לקניות אחרי בצפר, 


והיה לי נורא מהנה כי מצאתי הרבה בגדים חדשים ויפים, 


אז התחדשתי לי לשנה החדשה D:


 


אז אולי עוד לא אבדה תקוותנו,


ויוליה עוד תהיה נאהבת,


ואנשים עוד ירצו לבלות איתה,


ויולי תהנה- גם בלי חברייה הטובים ביותר,


שהיה להם כול כך קל להחליף אותה.


 


ואולי יולי צריכה לשבת קצת עם עצמה,


ולהחליט כמה החלטות קטנות לשנה החדשה-


שהיא לא סתם שנה, אלא גם שנת בגרויות,


ושנת התבגרות (מהרבה בחינות),


ואולי יולי צריכה לשנות גם כמה דברים בהתנהגות שלה,


להתרחק מכמה אנשים שלא מתאים לה,


להתקרב לאנשים שרוצים בחברתה,


להפתח יותר ולעבוד על ביטחונה העצמי,


להשקיע בלימודיה, כי הבגרויות, המתכונות והמבחנים לא יפתרו את עצמם,


ולהשקיע יותר בעצמה.


כי יולי כבר הפסיקה לחשוב מה טוב לה, וחושבת רק מה טוב לאחרים.


ואם לאחרים לא אכפת מה טוב ליולי, גם ליולי לא יהיה אכפת מה טוב לאחרים.


 


שומעים שאני עייפה כי אני מתחילה לדבר על עצמי בגוף שלישי,


לכן אאחל לכם שנה טובה,


שתהיו לראש ולא לזנב,


שתצליחו בכל מה שתעשו השנה,


שתעמדו בהחלטות ומטרות שתציבו לעצמכם,


שיאהבו אתכם, שיכבדו אתכם, שיעריכו אתכם,


שנה טובה ישראבלוג :)


 


נכתב על ידי .Stop and Stare , 3/9/2013 21:46   בקטגוריות חברים, מוזיקה, אופטימי, אינטרנט, שחרור קיטור, סיפרותי, maroon 5, בגדים, יום נחמד, אהוב, אהבה, רצוי  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה ישראבלוג
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  .Stop and Stare

בת: 26




2,303
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Stop and Stare אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Stop and Stare ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)