לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מהדברים שכותבים למגירה...


"באחת עשרה וחצי בעיר, סבבה?" שלח. 

" כמובן :) " ענתה לו. 

הם ידידים טובים. מאז שהוא עזב את שכבתה לפניי שנתיים לא שמרו על קשר, אך מאז שנפגשו אחרי שנתיים במקרה בחופש הם שומרים על קשר טוב, מדברים המון ונפגשים המון. היא סומכת עליו והוא עליה. 

הערב עבר בסדר גמור. חבריו דחפו לה משקאות והם דיברו וצחקו. כשראה שהיא שותה, הוא לא שתה. הוא ידע שהוא חייב לשמור עלייה, שלא תעשה שטויות. היא חייכה לעברו והוא התמלא חמימות. מתחילת הערב כשראה אותה היו לו פרפרים בבטן מהתרגשות. הוא חיבב אותה נורא. אפילו אהב אותה. אבל הוא ידע שהיא אוהבת אחר. הם דיברו עליו המון, ולכן ידע שאין לו סיכוי אצלה. 

באחת היא כבר הייתה מחוקה לגמרי, בקושי הצליחה ללכת משכרות. הוא ידע שאסור לה לשתות עוד, ולכן לקח אותה לאחד הספסלים הרחוקים. היא התנדנדה עליו והוא הרים אותה כשהבין שהיא איננה מסוגלת ללכת. הוא הושיב אותה לידו והיא שמה על ראשה על ירכיו ומלמלה דברים לא מובנים. 

היא הסתכלה עליו ומבט עצוב בעינייה " אתה יודע, אם לא היית אוהב מישהי אחרת, הייתי אומרת לך כמה אני מחבבת אותך" אמרה "וכמה שאני רוצה לנשק אותך ברגע זה" . הוא לא ציפה לזה. הוא ידע שהיא חושבת שהוא אוהב מישהי אחרת, הרי הוא אמר לה כמה שובר את ליבו שהאחרת לא אוהבת אותו. והיא? היא התכוונה למה שהיא אמרה. היא באמת חיבבה אותו, ובגלל רגשותיו לאחרת היא ידעה שאסור לו לדעת על זה.

"אופס, נראה שכבר אמרתי את זה" שיהקה. "טוב נו במילא מחר אני לא אזכור כלום" צחקה לעצמה. 

הוא הסתכל עלייה. היא כול כך יפה. ועכשיו היא יפה יותר מאיי פעם. העיניים הירוקות הכהות שלה הסתכלו עליו בעייפות ושפתייה האדומות חייכו. היא ליטפה את פניו "אתה כול כך יפה" בהתה בו. הוא חייך לעברה חיוך רך "הלוואי שהיית יודעת כמה אני אוהב אותך" לחש כשהיא נרדמה בזרועותיו. 

בבוקר היא התעוררה בבית חברתה הטובה, ותהתה איך הגיעה לשם. היא התיישבה על המיטה כשחברתה נכנסה לחדר "הו היפיפיה הנרדמת התעוררה!" קראה. "איך הגעתי לכאן?" גירדה בראשה בבלבול. "הוא הביא אותך לכאן בשתיים וחצי בלילה. היית מחוקה לגמרי. ישנת לו על הידיים!" צחקה.

"אויש איזה מצחיקה אני" אמרה. 

בצהריים שלח לה הודעה. הוא היה לחוץ. אולי היא לא באמת מחבבת אותו? והשכרות דיברה במקומה. "ערה ישנונית?" .

"בוקר טוב בייבי, עד כמה מ1-10 עשיתי פאדיחות אתמול?" שלחה לו. 

זה היה כלום מבחינתה? תהה קצת נעלב. " את פנויה עכשיו?" שאל. הוא חייב לדבר איתה. לברר. להבין. האם זה אמיתי מה שהיא מרגישה כלפיו?

"כן בטח, בשבילך תמיד :) " שלחה לו. אולי זה טעות, חשבה. הרי הוא אוהב מישהי אחרת.

"לבוא לביתה של חברתך או שניפגש במקום אחר?" שאל. התשובה שלה 'בשבילך תמיד' בלבלה אותו יותר. 

"היכן שיהיה לך יותר קל להגיע" אמרה. היא כבר התחילה להתארגן כשהבינה שייפגשו בקרוב. "חצי שעה אני אצלך" אמר. 

הוא היה חייב לדבר איתה בהקדם. היא סידרה את רעמתה שיערה והתלבשה, וכשגמרה להתארגן נשמעה דפיקה בדלת.

היא פתחה לו את הדלת בחיוך "מי זה החתיך הזה?" שרקה והוא צחק. הוא חיבק אותה, שאף את ריחה המתוק.

הוא לא יכל לעזוב. וגם היא לא. אחרי כמה דקות התיישבו, וחזר פרצופו הרציני. 

" אני חייב לדעת משהו" אמר. היא הרגישה שזה לא הולך להיות נחמד. 

"כול דבר" בקושי פלטה, מרוב הלחץ. 

"אתמול אמרת לי משהו שלא יוצא לי מהראש. ואני חייב לבדוק אם זה אמת" הוא התרגש, אבל לא ראו זאת על פניו.

"את מחבבת אותי?" הסתכל ישר לתוך עינייה. היא נלחצה, וסומק הציף את פנייה. אמרתי את זה? תהתה. "זה לא משנה, אתה אוהב מישהי אחרת" אמרה חנוקה והסיטה את מבטה הצידה. נהדר, הלכה הידידות הטובה שלהם.

הוא הרים את פרצופה אליו "המישהי האחרת לא יודעת כמה אני אוהב אותה, וכול כך הרבה זמן חשבתי שהיא אוהבת מישהו אחר" היא התחילה לבכות "אז לך תגיד לה" למה הוא מספר לה את זה? להכאיב לה?

"זה מה שאני עושה עכשיו" חייך אלייה. היא הסתכלה עליו לא מבינה. הוא החזיק את ידה בידו. 

"אני אוהב אותך. כבר הרבה זמן. אותך ולא אחרת".

היא חייכה אליו. הוא אוהב אותה! אותה! 

הוא תפס את פנייה ונישק אותה, נשיקה שפתחה את כל הרגשות שהסתירו כול כך הרבה זמן. 

 

~

 

נכתב על ידי .Stop and Stare , 15/9/2013 15:25   בקטגוריות אהבה, אהוב, סיפרותי, אהבה ויחסים, אופטימי, מוזיקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואיך מתמודדים עכשיו, תגידי איך?


תמונות שלו- נמחקו.

תמונות שלנו- נמחקו.

תמונות של השיחות שלנו- נמחקו.

המכתב שכתבתי לו כשסיכמנו שנתכתב במכתבים- קרוע בתוך הפח.

כל דבר שהזכיר לי אותו- נעלם.

 

אני באמת משחררת אותך וממשיכה הלאה. 

הלוואי שזה לא היה כול כך קשה.. 

נכתב על ידי .Stop and Stare , 15/9/2013 01:15   בקטגוריות feeling blue, אהבה, אהבה בשלט רחוק, אכזבה, בדידות, דיכאון, לבד, מוזיקה, שטחיות, שמנה, שנאה, שנאה עצמית, אהבה ויחסים, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לפעמים ליבי נודד אל מחוזות כה רחוקים..


היה טוב.

היה טוב מאוד. 

אתמול הלכתי לישון אצל החברה הכי טובה בספונטניות, והיה לנו בית ריק כי אבא שלה בחו''ל ואחיות שלה הלכו לאימא שלה.

אז עשינו קניות כי לא היה אוכל, וסידרנו את הבית וראינו סרט שמלא זמן רצינו לראות ביחד (לא בלי ביתי- חובה לראות!)

ובבוקר קמנו בכיף והתקלחנו ונסענו באוטובוס והיה כיף.

ואז בתפילה נגמר לי הקול. לא הצלחתי לדבר. אז שתקתי יום שלם.

והאמת- שהיה לי מדהים. ובתור בן אדם פטפטן שלא מסוגל לשתוק חמש דקות, שרדתי יום מעשר שעות בלי לדבר! 

ואנשים גם שמו לב אליי, התחשבו בי, כל הזמן דאגו לי. פתאום הוקפתי באנשים בזמן שבכלל לא דיברתי, והיה לי עם מי להיות כל היום.

וזה שימח אותי שראיתי שכן יש אנשים שאוהבים אותי. :)

וגם לא נגעתי באייפון אפילו שהוא הוחזר, אני עומדת בהבטחה שלי של שבוע בלי אייפון חיובי

 

~

 

משהו ששבר את רוחי.

אתמול באה אלינו סטודנטית להסביר על מגמת משפטים,

ואחרי ההרצאה שלה מלא לקחו טופס הרשמה, כולל 'בושי' המפגרת והאקס המטומטם, שנדחפים לכל מגמה שאני נמצאת בה ואז אני רוצה

לצאת מהמגמה כי אני לא סובלת אותם.

ו'בושי' הזונה הזאת התחילה לקרוא לי בכינוי שרק החברה הכי טובה שלי קוראת לי ככה, וזה לא כינוי נפוץ או משהו- זה אפילו לא קשור לשם שלי.

ואז אחרי שהסטודנטית סיימה ומלא לקחו טופס הרשמה הלכתי לבכות בצד (כי אני ממש רגישה וזה שבר אותי, רציתי ללכת לבד למגמה)

ואז החברה הכי טובה באה ודיברנו ואמרתי לה שאני שונאת את 'בושי' המפגרת ושהיא תמיד שם וחזרתי מאתיים פעם על זה שאני שונאת אותה

וכמובן שהיא מתה על 'בושי' אז היא אמרה שאני לא צריכה לשנוא אותה ושהיא לא עשתה שום דבר רע ושהיא בנאדם נשמה וחפרה על כמה היא מושלמת 

וכו' ורק בכיתי יותר. ואז גם חשבתי עליו, ועוד יותר בכיתי. כי קשה לי. קשה לי להתקיים עם לב שבור וסיפור לא סגור.

קשה לי להתקדם הלאה, עד שלא נסגור אותו. אפילו שהתחלתי להסתכל על בנים אחרים, התחילו איתי וזרמתי עם הבנים (לא בקטע סוטה) 

עדיין אני חושבת עליו. והוא זה שממלא את מחשבותיי ביום ובלילה. והוא זה שבלב שלי.והוא לא יצא משם עד שלא יהיה סגירת מעגל.

 

~

 

אכלנו מלא אתמול. נראלי השמנתי ;( 

 

עדיין לא ממש חזר לי הקול, והגרון שורף חיבוק עצובסובל

נכתב על ידי .Stop and Stare , 11/9/2013 19:01   בקטגוריות אהבה, אהבה בשלט רחוק, אהוב, אכזבה, חברים, יום נחמד, מוזיקה, שמנה, שנאה, שנאה עצמית, רצוי, אהבה ויחסים, בית ספר, פסימי, שחרור קיטור, אופטימי, שתיקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



!IM NOT FALLING APART


אני לא יודעת איך לתאר את היום הזה.

הוא התחיל בצורה ממש לא טובה, כשאני והחברה הכי טובה שלי באנו עם אותו מכנס (קרתה לנו אותה טעות שבוע שעבר שלבשנו אותה חולצה באותו היום)

והיא אמרה לי -טוב יותר נכון לא רק לי, אלא צעקה את זה ליד כולם- "המכנס הזה ממש צמוד עלייך" וצחקה

ואז היא באה אליי ותפסה את המכנס בירך שלי ואמרה לי "את המכנס הזה את לא מכניסה לכביסה" יענו אם אני אכניס אני לא אכנס אליו אחרי זה.

זה כול כך פגע בי. כמו סכין בלב. היא הבנאדם שהכי יודע על ההפרעות אכילה שלי ובעיות הדימוי העצמי שלי, שאני כול כך שמנה ומכוערת (למרות שכולם מתעקשים שלא -.-) ולהביא הערה כזאת זה כול כך לא במקום. 

הייתי עם דמעות בעיניים ופשוט ברחתי משם. ובעקבות זה לא אכלתי כל היום כדי שאני אכנס למכנס ולא אשמין בתוכו.

 

~

 

בהפסקה הגדולה הלכתי לדבר עם היועצת (שכבר 4 שנים אנחנו ממש קרובות וכל הזמן מדברות) 

וזה גלש לשיעור שאחריי, וכשהגעתי לשיעור הרביעי,

ראיתי את 'בושי' המסריחה יושבת לי במקום עם החברה הכי טובה שלי. כמו שצפיתי.

והפוסטמה הזאת עוד דפקה את הרגליים המכוערות שלה בפרצוף שלי בבוקר, וישלי ממש כמו מחלה מרגליים,

זה הדבר שהכי מגעיל אותי בעולם, ואם זה נוגע בי אני יכולה להקיא/

אז הלכתי לבכות לי בצד אחרי שזה קרה ופשוט ברחתי משם, 

והפלא ופלא אף אחת לא טרחה לבדוק מה שלומי (וכל החברות שלי מודעות לגועל שלי מרגליים)

 

~

 

התחלתי את השנה בסקפטיות לגבי מתמטיקה,

אבל התחלתי ממש לאהוב את זה.

הייתי ממש תותחית היום בתשובות והיה לי כיף לענות ולדעת שאני צודקת,

וגם המורה (ששנה שעברה ממש שנאה אותי) אמרה לכולם שהם צריכים לקחת דוגמא אישית ממני כי אני תלמידה מצטיינת ומשקיעה ויושבת בשקט ולא מפריעה ואז ממש הסמקתי וכולם מחאו לי כפיים (אפילו האקס שלי -.-) ושרקו לי וממש פודחתי.

 

~

 

אבא החזיר את האייפון היום בבוקר, וכולם ציפו שאני אתנפל עליו אבל לא נגעתי בו מתחילת היום אפילו פעם אחת,

הוא שוכב בתחתית התיק שלי חסר סוללה ואפילו לא טרחתי להטעין אותו.

החלטתי לנסות להיות שבוע בלי אייפון (ונראלי שגם כיפור) ובינתיים כבר יומיים וחצי בלי אייפון (ויום אחד מרצון),

אני ממש גאה בעצמי חיובי

ובזכות ההגמלות מהאייפון ממש התקדמתי בספר באנגלית לבוק ריפורט (והוא אפילו מעניין) 

והתחלתי באמת לדבר עם אנשים, ולא לברוח לפלאפון שזה הפתרון הכי קל.

 

~

 

עליתי היום על המשקל לחוצה, ויצאתי שמחה.

למרות החגים, הזלילות והכל- ירדתי קילו!

אני מתקדמת! חיובי

 

 

נכתב על ידי .Stop and Stare , 9/9/2013 19:00   בקטגוריות feeling blue, בגדים, בדידות, דיכאון, מוזיקה, שמנה, שנאה, שנאה עצמית, אופטימי, שחרור קיטור, פסימי, בית ספר, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי:  .Stop and Stare

בת: 26




2,303
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Stop and Stare אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Stop and Stare ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)