לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ואיך מתמודדים עכשיו, תגידי איך?


תמונות שלו- נמחקו.

תמונות שלנו- נמחקו.

תמונות של השיחות שלנו- נמחקו.

המכתב שכתבתי לו כשסיכמנו שנתכתב במכתבים- קרוע בתוך הפח.

כל דבר שהזכיר לי אותו- נעלם.

 

אני באמת משחררת אותך וממשיכה הלאה. 

הלוואי שזה לא היה כול כך קשה.. 

נכתב על ידי .Stop and Stare , 15/9/2013 01:15   בקטגוריות feeling blue, אהבה, אהבה בשלט רחוק, אכזבה, בדידות, דיכאון, לבד, מוזיקה, שטחיות, שמנה, שנאה, שנאה עצמית, אהבה ויחסים, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



?If i'll go, will you miss me


תמיד מצאתי את השירותים כמקום מחבוא טוב.

כשהרגשתי נספחת לחבורה, שהרגשתי בודדה. 

להסתגר שם ולהרגע, לחשוב.

זה מקום מפלט נפלא מן המציאות,

שירותיים ביתיים וחמימים שנותנים לך את האפשרות לשבת,

לבכות ולחשוב ולארגן את המחשבות.

 

אז מיותר לומר שרע לי, והשנה התחילה ברגל שמאל :/ .

נכתב על ידי .Stop and Stare , 1/9/2013 22:29   בקטגוריות feeling blue, אכזבה, דיכאון, חברים, מוזיקה, מסכנה, עצב, שטחיות, שמנה, שנאה עצמית, פסימי, שחרור קיטור, סיפרותי, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



You wanna tell me that hearing my name do nothing to you?


לשכוח איך הוא נשמע. את הקול שלו.

לשכוח איך הוא נראה.

לשכוח את הריח שלו. את המגע שלו.

להסתכל עליו ברשימת צ׳אט ולשאול לרגע ׳ מי זה? ׳

מה שייחלתי כול כך הרבה זמן,

ומה שאני כול כך לא רוצה שיגיע-

הרגע שאשכח ממנו.

נכתב על ידי .Stop and Stare , 1/9/2013 00:58   בקטגוריות feeling blue, אהבה בשלט רחוק, אכזבה, דיכאון, מוזיקה, שטחיות, עצב, שמנה, שנאה עצמית, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Its not always rainbows and butterflies...


היא קוראת לי שטחית.

שום דבר כבר לא מעניין אותך חוץ מחתיכים ולקים ובגדים - היא אומרת.

את בכלל לא מכירה אותי.

את לא יודעת עליי כלום.

את חושבת שהבת שלך תמימה כולכך, ועכשיו גם שטחית.

ואז את מתפלאת שאני לא מספרת לך דברים,

שאני לא משתפת אותך בכלום.

אם לא היית עם עין כזאת שיפוטית כלפיי על כל דבר שאני עושה,

מגבילה אותי בהתנסויות של דברים,

הייתי משתפת, מספרת, חולקת.

אבל אתם סוגרים אותי באיזה בועה,

אתם לא נותנים לי להשתחרר,

רוצים שאהיה משהו שאני לא.

אתם לא יודעים ולו משהו אחד על מה שאני עוברת.

אתם לא נותנים לעצמכם את ההזדמנות אפילו.

אתם לא מקשיבים, לא רוצים להקשיב.

שהכל ילך בדרככם.

גם כן הורים..

נכתב על ידי .Stop and Stare , 30/8/2013 15:45   בקטגוריות feeling blue, אכזבה, דיכאון, מוזיקה, עצב, שמנה, שנאה עצמית, שחרור קיטור, פסימי, משפחה, אימא, הורים, שטחיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי:  .Stop and Stare

בת: 26




2,303
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Stop and Stare אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Stop and Stare ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)