לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat healthy. Be active. Repeat consistently. There are no shortcuts to success




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

Fruits!


אתמול יצא שאכלתי פירות כמעט כול היום.. פשוט לא היה אוכל בבית!


וגם עשיתי שעה אימון, אז סה"כ היה היום יום ממש טוב.


אחרי


ראיתי באינטרנט את הסרטון הזה



 שהוביל אותי לזה




אנחנו נוהגים לחשוב שאכילת הרבה פירות בדיאטה תזיק לנו, כי הם מכילים הרבה פחממות וסוכרים. אני חושבת ששני האנשים האלה לגמרי מנפצים את המיתוס הזה. הם אוכלים כול כך הרבה פירות וכול כך הרבה קלוריות שזה פשוט מטורף, ובכול זאת, הם כולכך רזים. מסתבר, שיש אנשים שאוכלים רק פירות ירקות ואגוזים.. כול יום!


נשמע לכם הזוי? גם לי. אבל פירות אני ממש אוהבת, וניראה לי שאני יתחיל לאכול יותר מהם :)


 


דרך אגב, מאז שהתחלתי לשמור על צירופי מזון ועל התפריט החדש אני מרגישה יותר טוב!




 



נכתב על ידי Foxy_Lady , 12/9/2011 15:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משקאות דיאט


ההרגל שנשאר לי מתקופתי כאנה שהכי מציק לי זה משקאות דיאט. פעם לא הייתי נוגעת לא בקולה זירו לא בדיאט ספריט ולא בכול משקה מוגז אחר. בבית אין לנו בכלל כאלה, ובחוץ הייתי נמעת כי זה לא בריא. אבל כשאוכלים 500 קלוריות ליום, המשקה המוגז הזה שגם טעים, מתוק, משביע (לא להרבה זמן אבל חצי ליטר של מוגז ממש סותם את הבטן) ומכיל כלום קלוריות היה פשוט מציאה. אני יודעת כמה שמשקאות מוגזים זה לא בריא - ידעתם שבכוס קולה יש 8 כפיות סוכר!! 8! וגם הקולה זירו עם כול הממתיקים המלאכותיים האלו מאודדדד לא בריאים. אז עכשיו כבר די הצלחתי להיפטר מההרגל- אם אוכלים בחוץ או שבא לי משקה קר אני הולכת על סודה, ולפעמים אני מתפנקת בחצי ליטר משקה דיאט, אבל זה קורה לא פחות מפעם בשבועיים.


היום היה סבבה, בנתיים מצליחה לשלב עם הבצפר, האימונים, התזונה והחברים (חוץ מהעובדה שעכשיו רגע לאחת בלילה ורק עכשיו גמרתי שיעורים). בינתיים שומרת על התפריט, עושה ספורט ומקווה לטוב. לא נשקלת וגם לא רוצה להישקל.

כול היום היה ממש טוב, חוץ מבערב שהלכתי לחברים והזמנו פיצה. הנזק- 2 משולשים (מה שכן הפיצה היתה ממש מאיכות טובה, כמעט בלי שמן בכלל)

בוקר: שייק של: 2 בננות, 2 תמרים, חלב אורז, קינמון, קרח. (מומלץ ביותר!! ואפשר להחליף חלב אורז בחלב רגיל)

בצפר: מילון

צהריים: מלפפון, עגבנייה, מרק שעועית, בשר.

אחרי אימון: קופסאת טונה, אפונה.

ערב: 2 משולשי פיצה.

לילה:3 מלפפונים עם גבינה.


אוהבת את השיר הזה :) ובכלל יש לו הרבה שירים טובים.






נכתב על ידי Foxy_Lady , 6/9/2011 00:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ריצה, יום שישי, תפריט


         




כולכך אוהבת את השיר הזה, וגם את הקליפ שהכינו לו!


רצה. רוח נושבת על הפנים. מרגישה מהירה, חזקה. מגיעה לסיבוב האחרון, דופק עולה, רגליים עובדות בכול הכוח. זיעה כבר מחסה את כולי. נותנת ספרינט אחרון, בכול הכוח. מסיימת את הריצה, מתנשפת ומרוצה.




  




יום שישי! היום היחידי בשבוע שאני לא גומרת בצפר מאוחר! איזה כייף.


היום בערב הלכתי לרוץ. התכוונתי לרוץ בצהריים במכון אבל חברה שלי הייתה פה עד 6 והמכון נסגר ב7 אז בסוף הלכתי לרוץ בערב בחוץ. היה אחת הריצות הכייפיות שהיו לי בזמן האחרון! הייתי על מהירות טובה והיה לי קל יחסית, והיה גם דיי נעים בגלל השעה ועם כול הרוח על הפנים.


עד עכשיו... הולך טוב! בבית ספר אני מצליחה להקשיב בשיעורים, וגם בהפסקות נחמד. מבחינת ספורט ממש טוב, כייף לחזור לשגרה. ומבחינת אוכל, התאמתי את התפריט לימי בית ספר, ויצא ממש טוב! פעם היה לי הרבה יותר קל לרדת במשקל בחופשים, עכשיו הבנתי שזה קרה בגלל שהתפריט שבניתי עליו לא היה מתאים לימי בצפר, אז אין פלא שהיה קשה.. הנה התפריט המעודכן:


בוקר: פירות (היום היה בננה+מנגו)
ביינים (בצפר): פירות ( היום היה מלון)
צהריים: ירקות טריים או סלט, ירק מבושל (היום היה שעועית, יכול להיות אפונה, ברוקולי, כרובית.. הכול), ופחממה (אורז מלא\ תפו"א\בטטה...)


אחרי אימון: ירק מבושל+ חלבון (בשר\עוף\דג)


ערב: ביצה, קוטג\גבינה לבנה, טופו.






 


סופשבוע טוב לכולם! סבבי

נכתב על ידי Foxy_Lady , 2/9/2011 23:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Foxy_Lady

מין: נקבה

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFoxy_Lady אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Foxy_Lady ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)