לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה רע בלהיות מוזרה ?


!? creol fate, why do you mock me

כינוי:  miss misunderstood

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

דייי!


אני שונאת להתאהב, נשבר לי!

 

נכתב על ידי miss misunderstood , 17/2/2011 17:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיכום בשתי מילים? היה מדהים!


ועכשיו בקצת יותר מילים.

טוב אז הדייט הראשון בחיי, למה כבר אפשר לצפות?

מסתבר להרבה.

אתה מצחיק, אתה מקסים, אתה חמוד.

אבל אתה לא הוא!

ואוף אוף אוף באלי למות ובאלי לחיות.

ואני מאושרת ואני בדיכאון.

ווואו אני צריכה להיגמל ממך. 

נכתב על ידי miss misunderstood , 16/2/2011 22:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום אהבה שמח לכולם!


אז יום האהבה אהה? 

אני נחשבת רווקה, אבל עם רגל אחת בחוץ. 

טוב אז יום רביעי מה?

יום רביעי דייט. איתך.

סוף סוף תפסת שכל להזמין אותי!

אני כל כך שמחה.

אני מקווה לא להתבלבל.

אוקי רק כדי להבהיר לעצמי: לוקה הוא איכס, הוא מפגר. (גם אם זה שקר זה תמיד עוזר)

ו... ג'סי(זה השם שהחלטתי לתת לו) הוא בכיתה ט', הוא מגניב, ישלי הומור, ישלי תלתלים(!) והכי חשוב, הוא נרקיסיסט כמוני כהכ שאני לא מרגישה רע.

כן, הוא ולוקה כל כך שונים, אבל שניהם בטעם שלי. רק עם ג'סי ישלי קצת יותר סיכוי, ככה שעדיף לנסות, לא? ואם לא ילך, תמיד אפשר לחלום.  

עדכון כנראה אחרי יום רביעי, נקווה לכמה שפחות שתיקות מביכות וכמה שיותר פעילות שפתיים ;) 

 

יום אהבה שמח לכולם ♥ 

 

נכתב על ידי miss misunderstood , 14/2/2011 18:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיזדייייין העולםםםם!


כתבתי את כללללללללללללללל קורות חיי בפסוט מחורבן ומה המחשב החליט? להתנתק!

הלוואי שימות להוואי ש.... לאדעעעעעעת!

אלוהים.

מכיתה א' עד כיתה ח'!

והכל נחמקקקקקקקקק!

בא

לי  

למות!

~*~*~*~*~

הוא הציע לי לצאת. 

אמרתי שכן. 

נכתב על ידי miss misunderstood , 12/2/2011 23:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף.


למה הכל כל כך אוף!?

היום יש יומולדת לחברה שלי, הכנתי לה עוגה וזה, ואני שמחה. 

עושים לה מסיבה אפילו.

עוד שבוע אני פוגשת אותך ו.. יקרה מה שיקרה.

הולך לי אחלה בלימודים, למרות שפספסתי חומר של שבוע.

אוף, אני לא מבינה למה אני ככה.

למה אני לא יכולה לחייך. 

כאילו אני כן אבל... חיוך שמצחיקים אותי, לא חיוך כי אני שמחה.

זה החיוכים הכי מעצבנים.

ובקיצור הכל מעצבן. הכל!

ובאלי... לא יודעת מה שבאלי!

באלי ללכת כי אני בעונש מחשב ואם ההורים שלי חוזרים עכשיו סביר להניח שאני לא יחיה.

זה מה שבא לי!

ושיהיה כבר שש באלי!

ולהיות שמחה בא לי!

ובאלי לנסוע לכפר ורדים!

ובא לי לפגוש אותך!

ובאלי כ'כ הרבה דברים!

ואוף, באלי... לא משנה, זה לא לפה. 

 

נכתב על ידי miss misunderstood , 8/2/2011 17:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,125
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss misunderstood אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss misunderstood ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)