לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nevermind


Music is your only friend, until the end.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

/


שנינו רואים כמה חשוב לך.

אפילו לגבי הקשר שלנו את לא עושה את כל הדברים האלה

אז כן אולי את עושה המון בשביל הקשר ואת זה לא וצריך להתחשב בזה

אבל רבאק - אני לא רואה אותך הרבה עכשיו ואני יותר מצריך אותך כאן איתי

ובסוף את לא באה.. אז אל תתני לי לצפות 

ואני אעביר עוד יום מסריח של ליפול מהכיסא כי יש לי גבס ברגל 

ולהכין אוכל בכאב כי אני לא יכול לעמוד

וזין על כולם טוב אני לא צריך אף אחד

נכתב על ידי for no one , 9/11/2011 12:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  for no one

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfor no one אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על for no one ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)