לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nevermind


Music is your only friend, until the end.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

ריק


הכל ריק

אני תקוע בבית המסריח הזה עם רגל שבורה

לא רוצה לשמוע מוזיקה או לראות סרט או לקרוא ספר

לא רוצה לעשות כלום

נמאס לי ורע לי ונשבר לי הזין

ולא אכפת לי להגיד בדיוק מה אני מרגיש

אני מרגיש רע - אני לא יציב אני חלש אני אידיוט בסדר?

מי שישפוט אותי יכול ללכת להזדיין.

נכתב על ידי for no one , 7/11/2011 20:36  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הולדת


יום הולדת 18 בעוד 5 שעות... 

מלחיץ באיזשהו מקום, להיות חוקי פתאום, אחראי לגמרי למעשים שלך עצמך.

אני מרגיש כלכך פלצן כשאני כותב

אני שונא את זה שאני יהיה לבד ב12 בלילה, ושבטח לא יתקשרו או יתייחסו יותר מדי

אני רוצה יותר

אני שונא את עצמי

אני שונא את כל זה

אין לי כח

 

נכתב על ידי for no one , 5/11/2011 18:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  for no one

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfor no one אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על for no one ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)