לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

PURE TRUTH.


אולי אלוהים מנסה לעזוב ויש שרואים את זה יש שנוטים לחשוב שהכל סגור ואין דבר שכבר יעזור מאמינים בזה עד ששוקעים בחול.

Avatarכינוי: 

בן: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

ילד ב' למשפחה ב'


זה קשה להיות ילד ב' למשפחה ב'. זה קשה שאף פעם לא לקחו אותך לחופשה או לטיול, בזמן שהחברים שלך מתקשים לזכור כמה פעמים הם עברו בברצלונה בקונקשן. זה קשה לראות שחברים שלך באים עם דיזל לבית ספר. זה קשה לשמוע בבית שכסף לאוכל בקושי יש ושאבא נלחם עם השיניים כדי שלא יסגרו לו את העסק. זה קשה כשמוסר העבודה שלך גבוה בפור ממוסר ההשכלה שלך.  זה קשה לבקש כסף מההורים, כי אתה רואה את הפחד שלהם מזה, ואם כבר אזרת אומץ וביקשת לקבל את ההתחשבנויות. זה קשה להגיד לחברים כשיוצאים שאתה מבטיח שאתה תחזיר להם למרות שאין לך מושג מאיפה אתה מגרד את זה. זה קשה להאמין במזל למרות שהוא אף פעם לא מאיר לך פנים. זה קשה לקבל את העובדה ש"יש לך מזל שאתה יפה ויש אנשים שאפילו את זה אין להם". זה קשה שהחברה הכי טובה שלך, שהיא כרגע האקסית שהאמנת בכל לבך שזה יצליח ואולי גם תתחתנו בסופו של דבר מתעלמת ממך, או כשיוצא וכן מדברים אז זה על הבחור החדש, ולראות את הברק בעיניים כשהיא מדברת עליו. זה קשה לכוון גבוה כשאין לך אמצעים. זה קשה שאתה מאחל לעצמך שתתחבר לאנשים שאתה רוצה, אבל דווקא איתם אתה מרגיש לא בנוח. זה קשה שגם עם החברים שכבר רכשת מזמן פתאום קשה לך לדבר. זה קשה לאבד דווקא שאתה חייב את מה שאיבדת. זה קשה לטפס בכול הכוח לכיוון מעלה, וברגע שכבשת פסגה להפנים את המציאות הקשה שכוללת הפסגה הזאת, ולגלות שכבר אין לך לאן לחזור. זה קשה לשמוע שאתה חלק מעסקת חבילה. זה קשה לשמוע שאתה מספיק טוב כדי לשרת אינטרסים של מישהו. זה קשה להרגיש לבד כשאתה מוקף באנשים. זה קשה לשמוע שאתה לא מתאים.

זה קשה להאמין שיש גרוע מזה.

נכתב על ידי , 10/5/2012 02:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכוס והבקבוק


חיי ככוס נמשכים כבר כמה שנים. בהתחלה מילאו אותי הבקבוקים שבבית, והרגשתי טוב. הרגשתי מלא. מילאו אותי במים של חום ואהבה. אבל זה כבר לא התאים יותר, אני כבר כוס גדולה ואני צריך בקבוק חדש להתמלא ממנו, אז יצאתי לחפש בקבוקים. חיפשתי ומצאתי פה בקבוק קטן ופה אחד גדול, אחד יפה ואחד פחות, ומכולם התמלאתי, והרגשתי מאושר.

אבל יש לי בקבוק ספציפי כבר שנה וחצי, קרוב יותר שנתיים, שממלא אותי מהיום שהכרנו. אבל מה, כל פעם שהוא ממלא אותי, נשפך קצת החוצה, וזה כואב, וזה מרגיש כמו בזבוז ולפעמים זה נתן תחושה שזה לא הבקבוק המתאים לי. אבל התמודדנו ביחד. אהבנו אחד את השני, הוא מילא אותי ואני התענגתי מהמילוי, מהצלילים, מהמראה, מהמים, מהאושר, מהחום, מהכול.

הבקבוק ואני לא פעם רבנו, ובכל ריב כזה נשפכו עוד ועוד מים. רבנו לפעמים כל כך שהוא פשוט לא הסכים למלא אותי יותר, ואפילו הלך לנסות למלא כוסות חדשות. לא אשקר, גם אני חיפשתי בקבוקים חדשים, אבל הלב שלי תמיד היה בבקבוק הזה. ובסופו של דבר חזרנו למלא ולהתמלא אחד מהשניה.

יום אחד קרה מקרה קשה. תוכלו לקרוא לזה נקודת האל חזור. רבנו וכל המים שהיו בבקבוק נשפכו על השולחן, ממש הכול. המקרה הזה גרם לבקבוק לחשוב שזהו, אני יודע בוודאות שלמרות כל האהבה הכוס הזאת לא מתאימה לי יותר, ותמיד נשפך ממנה. אז הבקבוק ויתר. ויש להדגיש שהוא ויתר אחת ולתמיד.

ופתאום, התווספה לשולחן כוס חדשה. שקופה ובוהקת, בעלת רגל ארוכה ועבה שמעידה על יכולתה לעמוד במצבים. ואז, בבת אחת הבקבוק שלי התמלא מחדש ועבר למלא את הכוס החדשה הזאת, בעוד שאני עומד ומסתכל מהצד. וזה לא קל לכוס כמוני לעמוד ולראות את הבקבוק היפה והאחד שלי ממלא כוס אחרת. פתאום אני ריק. למה שאהיה ריק? הרי זה הבקבוק שלי, הוא שלי אנחנו מכירים שנים כבר אני אוהב את הבקבוק הזה! אז אמרתי לו, אבל הבקבוק לא ענה, הוא המשיך בשלו. שוב ושוב אמרתי את זה בטונים שונים ובצורות שונות, אפילו חיזרתי אחריו וקניתי לו עטיפה חדשה. אבל לבקבוק זה לא הזיז. הוא מעדיף עכשיו את הכוס החדשה. "לך תשיג לך בקבוק משלך" אמר לי.

הדבר היחיד שהתחשק לי לעשות היה לקום ולנפץ את הכוס הזאת. לשבור אותה לרסיסים דקים דקים, שלא יישאר ממנה זכר. שתישאר רק כוס אחת על השולחן, שתהיה רק אפשרות אחת. שלא אהיה כוס יבשה יותר.

ופתאום הבנתי דברים שלא הבנתי קודם, איך יכולתי לשמור את המים שנשפכו, איך שהייתי טיפש כשהייתי צריך להיות החכם, איך יכולתי לשמור את הבקבוק הזה לצידי. את הבקבוק האחד שלי, היחיד והמיוחד שלי. פתאום נהייתי לכוס טובה יותר, כוס שמוכנה להקריב הכול בשביל הבקבוק שלה.

אבל עכשיו מאוחר מדיי. עכשיו אני סתם כוס שבורת לב שאבודה בעולם מלא בקבוקים מכוערים ועלובים. ייקח שנים עד שאמצא לי בקבוק חדש שימלא אותי, בקבוק שיחבק אותי בלילה ויגיד "שש... הכול בסדר. אני ליידך." בקבוק שימלא אותי עד הסוף, ולא תישפך אפילו טיפה. בינתיים עליי להסתפק בפחיות בזמן שהבקבוק שלי ממלא כוס אחרת, ואולי אפילו עד הסוף.


בתפקיד הכוס: אני

בתפקיד הבקבוק: היא

ובתפקיד הכוס האחרת: הוא.


נכתב על ידי , 3/5/2012 23:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,690
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLove, Sean. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Love, Sean. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)