לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה של נערה



כינוי:  חייה של נערה44

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011


היייייייי : ) 
בטעות נמחק לי קודם הבלוג >< 
אבל לא נורא הוא חזר XD
אבל פתחתי כבר בלוג חדש D: 
משום מה נימחקו לי כל הפוסטים שכתבתי : \ 

נ.ב מישהי בשם רונית בפוסט האחרון שלי שאלה אם אני מערד והשם שלי מתחיל ב- מ ? 
אז לא,אני מאשדוד למה ? : ) 

צהריים טובים 3 > 

נכתב על ידי חייה של נערה44 , 29/3/2011 16:44  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





707

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחייה של נערה44 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חייה של נערה44 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)