לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Style River


אופנה, עיצוב ..בנות ועוד D:

Avatarכינוי: 

בת: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

3/2011

פוסט~תמונות. סיכום שבווע פורים D:


היי אברי באדי 3:
שבוווע פווורים היה מלא באנרגיות חיוביות.סבבי
ואפחד לא יכל להרוס לי את השמחה! >.>" אפילו לא הביצ' שכל היום רודפת צומי,
ומנסה לעצבן כשהיא צורחת בכל הכיתה כלמיניי דבריםעצבני
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
עודמעט עודמעט זה קורה . יש מפגש פסח ב14.4
ואני יהיה שם כייייי יש לי יומולדתD:
 אז אני מרביצה למי ששוכח $:$: קריצה ותבואו יהיה פנאן.XDD
(אתם יודעים אני אוהבת הלו קיטי?!? ^-^ זה לא רמז למתנה. סתם כדי שתדעומוציא לשון)
למי שרוצה לשמור על קשר לדבר וזה אני בגרייב:
פייסבוק:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
וזהו עם מישו בא ב14.4 לסנטר .. דברו איתי נראה אותכם(;
אז ממ יאלה קצת תמונות מפורים בבצפר (תחפושת פייסבוק שלי)קריצה
נייי ערכתי אותם קצת (אקשן קטן בפוטושופ)קול אז תגיבו וזה $:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
עכשיו קצת תמונות מהמפגש עם עם כל המדהיימים שלימוציא לשון
(אגב יש תמונות של להקה, נקראת "השליחים" חפשו ביוטיוב שמעו ותראו אולי תאהבו)
גם חלק מהתמונות פה ערכתי טיפה בפוטושופ מוציא לשון גיבוו וזה..$:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
טוב אני מתלבטת ב2 שירים ששמעתי המון השבוע.
והחלטתי שאני הולכת על שנייהם >.>
כע שנייהם אני שמעתתתתתתי -המון- השבוע!!! O:
ובאלי ללכת על 2 השבוע :P
אז הראשווון זה;
"זה שקט יותר מכל מה שאני שומעת"
Pramore - the only excaption
 
והשני;
Asking Alexandria - The final episode
" זה כבר מטאל יותר רועש D: "
- - - - - - - - - - - - - - - - 
אממ זהו , תהנו . ותגיבו ותתכוננו עם מתנה בשבילי(;
♥♥♥♥♥♥
נכתב על ידי , 29/3/2011 20:12  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



999
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , אופנה , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לClara's River אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Clara's River ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)