לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Style River


אופנה, עיצוב ..בנות ועוד D:

Avatarכינוי: 

בת: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

4/2011

עדכון מוקדם - פימו ^^"


הייייי לכם 3:
אזז שוטטתי בבלוגים, כי שבת הזאת הייתה טיפה משעממת.
שחקתי סימס $:$: אחרי חרישה , יצאתי .
עברתי קצת על החומר שהייתי צריכה ללמוד על הגיטרה ^~^ ואז שוטטתי בבלוגים
שבישרא-בלוג.
חפשתי עבודות פימו מעניינות ומצאתי דבריים מדהימים !!
אז חשבתי לעצמי שאני חייבת להראות לכםם ! .. אומנם הבלוג שבו מצאתי את הדברים לא מתעדכן
מאז יוני 2009 . >;
אבל בכל זאת תראו:
         
והעבודה הכי יפה מכל העבודות המהממות האלו זאת העבודה של הלו קיטי:
 
זה פוסט שלא תכננתי ככה שכל מה שבפוסט הקודם אמרתי שאני יראה יהיה בפוסט הבא (המתוכנן) ^^"
תהנו מאוהב 
אגב ~ גמלי יש קצת חומרים להכנת פימו אבל עדיין לא נגעתי בהם מוציא לשון
כי לדעתי זה לא יספיק בשביל להכין משו .
אבל תכננתי להסתובב בעיר עם חברהשלי.. לחפש חומרים כמו צבעים נוספים של פימו וכ'ו..סבבי
עם נמצא אני מבטיחה שיהיה פוסט על פימו , ואולי גם להפתעתכם עבודה שלי.
בכל זאת. אני עוד צריכה לראות עם יש חומרים בחור הנידח בו אני גרה >: סטנדרטי
עד לפעם הבאה 
♥קלרה♥
נכתב על ידי , 2/4/2011 23:06  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



999
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , אופנה , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לClara's River אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Clara's River ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)