לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Style River


אופנה, עיצוב ..בנות ועוד D:

Avatarכינוי: 

בת: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

2/2011

First Look To The Fashion World



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

דבר מה על אופנה...

יש כמה סוגנונות לבוש .

יש את העיקריים שהם: דרמטי , ספורטיבי , קלאסי-קל וסקסי.

השאר הם יותר ספציפים .. כמו אורבני (עירוני) , וינטג' (קלאסי)

או לבוש מסורתי כזה . לדוגמא: כמו ביפן , היפניות לובשות

חליפות כמראה מסורתי (:

אופנה , לא רק בגדים ולבוש.

אופנה , גם שם כללי לתחומים רבים כמו , ריהוט, נימוסים, אומנות, עיצוב פנים..

בלועזית המילה אופנה היא המילה "מודה".

 

כמה דוגמאות לסגנון וינטג' :

 

כמה אתרי אופנה, סטייל למינייהם:

http://afoona-pea.blogspot.com/

http://www.polyvore.com/

http://www.fashionmagazine.com/

 

המלצוווות XD

· קניות - בנות ... קניות , אייך לקנות נכון ? איזו קונה אני ?

שאלות כאלה רואים המון !

אוקי ככה לפי דעתי , ישראל זאת לא המדינה המושלמת לקניות.

הקניות הכי נחשבות באות מחו"ל.

למשל: פריז, ניו יורק , ברלין .

המון המון פריטים שבארץ אין יש בחו"ל כמובן!

בחו"ל הם מיוצרים באיכות גבוהה וטובה, אין מילים למבחר הרב שיש שם.

ועם כבר קניות בארץ (שכולם קונים מפה).

אז..אני ממליצה על רשתות מוכרות בעולם כמו: ZARA , H&M , MANGO.

וכדומה'.

יש גם את הרשתות היקרות כמו: TopShop.

וגם עוד המלצה לקניות טובות בארץ.....

המעצבות!

בנות זה גם דבר טוב.

יש המון מעצבות ומעצבים ישראלים. שיש להם פינות ברחבי ת''א נתניה או חיפה

או כל עיר גדולה ומוכרת.

תאמינו לי שיש להם עיצובים מאוד יפים.

http://www.gothic.co.il/

· קניות ברשת - לקניות אלו יש התרונות ויש חסרונות

החסרון הכי גדול הוא שבקניות ברשת , אין יכולת לראות את האיכות של המוצר.

ויכול להיות שהמוצר הוא לא כמו שנראה לנו בתמונה*.

לא כמו בחנות שבחרתי את מה שרציתי ואהבתי.. וגם יכולתי לבדוק איך הוא

לא קרוע, לא דהוי .. וכו' .

ככה שההמלצה שלי הוא להפחית את כמות הקניות ברשת.D:

 

טיפ:

קחו פעם בחודש-חודשיים יום.

איספו משו כמו 900-800 ש"ח

קראו לו יום השופינג יאק

וצאו לרחבי ת''א , ירושלים , נתניה .כל עיר שתרצו (הכי ממליצה ת''א)

ואני בטוחה שתחזרו עם המון שקיות (כמובן עם זה לא טופשופ היקרה :P)

אני בטוחה שתמצאו המון חנויות זולות ומאגניבות XD

• תהנו •



טוב אז הגיע הזמן לחפיירות ?D: יאייי ^^ כי יש לי המון מה להגיד!!!

דבר ראשון שאני חושבת עליו הרבה הוא מפגש.

המפגש בפורים שיתקיים ב-20.3 (-;

אבל יש לי בעיה קטנה .S: אמא שלי מתלבטת עם להביא לי ללכת או לא.

אני אופטימית , ומקווה שתביא לי ללכת כי כבר קבעתי עם כ''כ הרבה !

יש לי גם רעיון לתחפושת הכי מגניבה EVERR !!! :)

אבל אני עדיין במסע קניות בשבילה כי היא מורכבת מכמה חלקים .

אני לא הולכת להגיד לכם .. כי "שששש .. זה סוד" P;

אוקי עוד בעיה.

נגיד ואמא שלי תשתכנע ותתן לי ללכת

אני מנהלת של דף רשמי בפייסבוק של להקת: Black veil brides

ויש לנו מפגש יום אחרי - 21.3

אמא שלי תתחרפן :C

וגם ב20.3 יש מפגש בראשון לציון שזה יותר קרוב לאיפה שאני גרה (בדרום)

ואני מתלבטת גם על זה , כאילו לאן ללכת באותו יום S:

אוף זאת כזו בעיה.

- - - - - - - - - - - - - - - - -

עוד מהשבוע - המסע המופלא בחנויות.

קנייתי סופסוף כמה דברים שרציתי ! .. (תמונות פרטים בהמשך..)

הייתי עם חברות באותו מסע קניות.

היינו קצת בקניון וצחקנו המון D:

עשינו שטויות רשמננו על קירות , וצלמתי כלמיניי תמונות מפגרות במצלמה שלי :P

חחחחחחח המצלמה הזאת .. (איתי בכל מקום) XDD-'

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

עם מישו הולך לאחד המגשים הבאים:

ה-20.3 = מפגש פורים, ת''א

ה-20.3 = מפגש אנימה, רשל"צ

ה-21.3 = מפגש BVB, ת''א

מוזמן לרשום בתגובות! D:

ומי שייצא לו ללכת למפגש פורים

יש סיכוי אני יראה אותו .סבבי

 

My Mood - מצב רוח:

 ♦ Exaided ♦


אוקי , WOW !!!!

השבוע הזה בזבתי המון .

70 ש''ח - על כל מיני אקססורייז.

300 ש''ח - גטרה חדשה.

הכנתי שרשרת מתליון שמצאתי ..

ויש לי מפרטים חדשים לגטרה ^~^

אזז הינה תמונות מהקניות שלי:

טבעת פפיון פפיון לשיער 
 הו קיטי , עגילים 

שרשרת . תליון:מפרט 
מפרטים 

עגילי  

גיטרה

 

אזז ... השבוע עברתי לחדר של אחותי.

אנחנו אותו חדר עכשיו

אז סדרתי את כל הדברים שלי ולהפתעתי מצאתי כל מיניי דברים מעניינים

ומגנייייבים שכאלה $:.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

צמיד הצמיד על היד ארנקים שרשרת שהכנתי מזמן
The Art:
עוד תכונה שלי ;P
אני מציירת.
אני מציירת כשאני מרגישה רע S:
עוד דברים שאני עושה מתוך שעמום\באסה ..
מנגנת , מעצבת בפוטשופXD
אז בתור EXTRA ~ הכנתי כל מיניי דברים ^-^ ♥

  


Rock Bebe ;)
סוו , שיר השבוע הוא שיר אחד היפים !!!
אני זוכרת לפני 3 שנה ראיתי אותו בטלויזיה והתאהבתי ♥
Goo Goo Dolls - Iris
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
טוב ולסיום כזה ..
תמונה שלי $:$:
אני .
עאעאעא >< בויה.אוף
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
נכתב על ידי , 26/2/2011 09:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

999
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , אופנה , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לClara's River אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Clara's River ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)