לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

On women, Men & Other drugs


What there is to ask? On women, Men & Other drugs


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אבא שלי הוא גבר מוכה.


ב-22 למרץ אבא שלי החליק ושבר כמה עצמות בגוף. בואו לא נפרט.

בשבת הקודמת גרושתו לעתיד הכתה אותו באחד השברים והחמירה את המצב.

כשהוא נסע לבית חולים עם השותף, עובדת סוציאלית ישבה ודיברה איתו.

בהתחלה הוא התגונן וענה בקומץ מילים, עד שהיא אמרה את המשפט הבא:

"זה בסדר. אני לטובתך. אתה גבר מוכה."

 

אבא שלי הוא איש חזק שלעולם לא בוכה, בטח שלא ליד אנשים.

הוא סיפר לי שהוא בכה.

 

בשלוש השנים האחרונות גרושתו לעתיד מתעללת בו ובאחים שלי.

היא הכתה את אחי האמצעי בשתי הזדמנויות ובאחת מהן כמעט גרמה לו לזעזוע מוח.

בי היא מתעללת כבר כמה שנים.

כשהייתי בת 14 היא שברה לי קערה על הראש, לא לפני שהיא שפכה עליי את תכולת הקערה [מים חמים כמעט].

אחרי זה היא עמדה עם שני האחים שלי על הידיים שלה וצחקה כמו משוגעת.

הסיבה שלא הרבצתי לה באותו יום זה כי היא הייתה בהריון.

אני מכבדת נשים בהריון.

אותה, אני כבר לא מכבדת.

 

אבא שלי הוא גבר מוכה.

אני עברתי ועוברת התעללות נפשית כבר 6 שנים. [אם להיות מדוייקת- מגיל 9 היא הודיעה לי שהיא לא אימא שלי יותר אבל ב-6 השנים האחרונות זה החמיר.]

האחים שלי סובלים בגלל הגירושין הכי מכוערים בהיסטוריה.

 

האישה הנוראית הזאת רדפה אחרי אבא שלי עם מברג וניסתה לדקור אותו.

היא החמירה את המצב של אחד השברים שלו.

היא מעלימה לי בגדים מהחבל.

היא מסיטה את האחים שלי נגדי.

והיא עוד קוראת לעצמה "אימא למופת".

אומרת שאבא שלי הוא הורה מזניח.

 

אם לצטט פתק שהיא שמה לאחיי על הדלת ביום שישי האחרון:

"ט' וס' היקרים, יש אוכל במיקרו אורז על השיש. כשאתם נכנסים, תתקשרו. צריך לאסוף את ת' מהגן ב-12:40. אוהבת, אימא."

ילדה בת 10 וילד בן 8 לא צריכים להעביר ילד בן 3.5 שלושה כבישים.

ילדה בת 10 וילד בן 8 לא צריכים לחזור לבית ריק כי היא צריכה לצאת לקניות.

על אחת כמה וכמה שהסופרים נסגרים ב-15:00 באיזור שלנו והילדים חזרו הביתה ב-12:00.

 

אני לא שונאת את האישה הזאת.

אני לא אומרת שהיא אימא רעה.

היא פשוט לא מתאימה לאורח החיים של המקום בו אנו גרים.

אבא שלי הוציא אותי ממקומות שהורים אחרים לא ינסו אפילו.

הוא שחרר לי חבל ארוך וכל פעם שתליתי את עצמי עליו הוא שחרר אותי ועזר לי לנשום.

אבא שלי, גם במצבו הבריאותי [די רע, למען האמת] עדיין לוקח אותי ואת האחים שלי לטיולים, עדיין מנסה כמה שיותר לעזור בבית ולעבוד.

אבא שלי הוא איש גדול מהחיים ואני מאחלת לכל אחד אבא כזה.


למה דווקא האיש הגדול שלי חייב להיות גבר מוכה?

למה הוא חייב לסבול בגלל אישה אחת רעה?

 

=======================================

 

ולכל הצדקנים, 

שוב: לא, אני לא שונאת את האישה הזאת. רק לא רוצה שהאחים שלי ייסבלו.

אני לא רוצה לראות את אבא שלי אומלל וחסר אונים.

אני לא רוצה לפחד שכשהוא בבית לבד איתה ואני בעבודה, יש סיכוי שהמשטרה תתקשר ותגיד: אבא שלך נרצח.

אני לא רוצה לסבול יותר.

 

עד כאן.

Ms.C

 

ולכל אלו שמכירים את הסיפור שלי, שחושבים שהם יודעים מי אני, תעשו לי טובה, אל תאמרו את השם שלי.

חשוב לי לשמור על אנונימיות.

 

Ms.C

נכתב על ידי Little Ms.C , 15/4/2011 19:31   בקטגוריות Ms.C, אני, השותף, ווידויים, ידיעה, לבכות, מוות, פרטיות, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור, אבא, גרושתו, האחים שלי, מכות, תקיפה, רצח, כאב, סבל, אורח חיים, הורות, להיות אחות גדולה, להיות אימא, להיות אבא, איש גדול מהחיים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Little Ms.C ב-16/4/2011 18:08
 



Avatarכינוי:  Little Ms.C

בת: 31




1,004
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle Ms.C אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little Ms.C ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)