לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

On women, Men & Other drugs


What there is to ask? On women, Men & Other drugs


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

גולדסטאר, שרוואל והתקף חרדה.


ולא. זה לא המתכון המושלם לאיך להשיג בחורה קיבוצניקית שבמקרה גם סטודנטית לפסיכיאטריה. בהודו.

עברתי היום התקף חרדה דיי קשה.

בנאדם עם חושב הומור מעוות במיוחד אמר שלי שהוא שודד אותי ולרגע הייתי בטוחה שהוא אומר אמת.

רק אחרי שעה ומשהו נרגע לי ההתקף והדופק [שעד אז היה על 147. ספרתי] נרגע.

אחרי זה חצי יום לא תפקדתי משהו ואבא שלי הבין שאסור לעצבן אותי היום.

 

בסוף היום אבא פרש, השותף השני שלו הלך לעשות משלוח ואני נשארתי לסגור את העסק.

אחרי ספירת קופה בדקתי אם המכשיר הסלולארי שאבא הביא לי מתאים לכרטיס-סים שלי.

לא מתאים, אגב.

אז במשך שלוש דקות הפלאפון שלי היה מכובה ומשום מה הפלאפון של העסק היה מכובה גם כן.

אז לא הצליחו לתפוס אותי [מדובר על 12 בלילה, בסך-הכל] אז כבר חשבו שהתאבדתי.

אז אבא שלי רץ כמו חץ, על אף שהוא מרוסק בחצי גוף, וחיפש אותי.

הוא צרח עליי עשר דקות ואז צעדנו הביתה.

 

אחת הסיבות שהוא צרח עליי היא שפשוט לקחתי איתי בירה מהעסק במטרה להגיע הביתה, לקחת את המחשב הנייד איתי למיטה, לכתוב, לקרוא ולשתות גולדסטאר.

מאחר ואני כבר מעל 18 שנים מעל האדמה, מותר לי לשתות אז לא זו הסיבה שבגללה הוא צרח.

בואו נגדיר את זה ככה- לקח לי יותר מארבעים דקות לספר לו מה קרה שנכנסתי להתקף חרדה ולקח לי יותר מעשרים דקות לעשות סגירה מלאה לעסק ולקופה. הוא דאג.

 

לסיומת- כרגע אני עטופה בשרוואל, גופיית סבא ומחשב נייד, שותה גולדסטאר וכותבת...

סליחה על המרווח הגדול...

Ms.C

 

נ.ב

השותף יצא מניתוח חי ונושם והולך וכו'.

רק שלא ראיתי אותו מאז.

לא נורא- בפסח ב' יהיה לי סקס מטטטטטטטטטטטטטריף ודווקא לא מהשותף...

עד הפעם הבאה...

Ms.C

נכתב על ידי Little Ms.C , 10/4/2011 00:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  Little Ms.C

בת: 31




1,004
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle Ms.C אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little Ms.C ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)