לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

evolved


מספר לכם על המסע שלי להגשמת הפנטזיות...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

גם לי מותר לשים כאן מוזיקה טובה?


נכתב על ידי evolved , 25/4/2011 15:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלק ב' - על חוף הים בלילה - אוגוסט 2003


אחרי שגמרה היא נשכבה לצידי על הלונגי, מתנשמת במהירות ולאט לאט לוקחת אויר ונרגעת
שוכבת שרגליה זרוקות קדימה בפישוק קל ועינייה צופות בשמיים
"אני לא מאמינה שהצלחתי לגמור ככה" היא אמרה
"אני בכלל לא מבין איך היה לך ספק שתגמרי...מצד שני אולי זה באמת ההבדל בין גברים ונשים, אין מצב שגבר לא יגמור שמישהי יורדת לו"
"אתה רומז למשהו ? "
"אני ? חס וחלילה רומז....אני אומר בפירוש"
"חוצפן" אמרה והסתובבה לכיווני, מנשקת אותי נשיקה קטנה על השפתיים ומניחה את זרועה על החזה שלי
מעבירה את היד באיטיות לאורך שרירי החזה, הכתפיים והיד. מעבירה אצבעותיה לכל אורך פלג הגוף העליון שלי.
"אתה רוצה גם לגמור?"
"אני , מה פתאום! אני שומר את עצמי לחתונה"
"טוב אז אני רק אשחק איתך קצת" אמרה ושלחה את ידה מטה אל הג'ינס שלי, מעבירה את כף היד על הבליטה הקשה בג'ינס שיצר הזין שלי שעמד קשה ממגעה ומריח השיער הנפלא שלה.
היא החלה לפתוח את הכפתורים בג'ינס ואז כשסיימה לאט לאט משכה את החלק העליון של הג'ינס למטה , רואה את האוהל שיוצרת הזקפה שלי בתחתוני הבוקסר הלבנים. היא לקחה את ידה ואחזה בזין שלי דרך הבד של התחתונים, מקיפה אותו ככל שהבד מאפשר עם אצבעותיה ומחזיקה אותו חזק - מרגישה אותו קשה ועבה ביד שלה, מגורה ממנה...
היא החלה לאונן לי דרך הבוקסר עם היד שעולה ויורדת תוך שהיא מחזיקה חזק את הזין. מדי פעם מעסה עם האגודל את כיפת הזין
כעבור דקה או שתיים היא הפשילה את הג'ינס עוד יותר למטה והורידה לי את הבוקסר לכיוון הברכיים. רואה את הזין שלי מולה ומחייכת.
"נראה שמישהו כאן יצא לחופשי"
"את מארגנת לו קבלת פנים ראויה?"
"אני אולי אתן לו נשיקה"
היא אחזה בידה בזין שלי. הרגשתי את החום של כף ידה ואת העור הרך והחלק. היא המשיכה לעשות לי ביד , הפעם בלי הבד שמפריד בינינו תוך כדי שאנחנו מתנשקים ואני מלטף ומעסה את השדיים שלה. תנועות היד שלה על הזין שלי היו מהירות וחזקות וכמעט וכאבו אבל בגלל שעמד לי כל כך חזה לא היה אכפת לי מכלום.
אחרי כמה דקות כאלה היא ניתקה את שפתיה משפתי והחלה לרדת במורד גופי. מעבירה לשון בין שרירי החזה ויורדת למטה , מנשקת כל הדרך מהבטן עד שהגיעה אל בין רגלי ושלחה את הלשון לגעת בקצה האיבר שלי. התחושה של הלשון שלה על הזין שלי הייתה מדהימה. היא סובבה את לשונה מסביב לכיפה של הזין, מרטיבה אותו ומדי פעם הכניסה את כל הכיפה ולפה ומצצה. התחושה של החום של פיה והרכות של שפתיה מסביב לזין הייתה כל כך טובה שפחדתי שלא אשלוט בעצמי מרוב עונג ואגמור. אמרתי לה למצוץ לאט כי אני כבר מאד מגורה מכל הזמן שהתחרמננו ושירדתי לה.
" אתה לא גומר עד שאני לא אומרת לך" אמרה וחייכה אלי
" אין בעייה , גם ככה אני אעשה הכל כדי למשוך את התחושה הזאת כמה שיותר זמן, את עושה את זה נהדר"
"אתה אוהב להרגיש את הזין שלך בתוך הפה שלי"
"מאד , הפה שלך כל כך חם"
היא לקחה את לשונה והעבירה אותה לאורך הזין שלי מהכיפה למטה. מלקקת את כל האזור ואז עולה חזרה ושוב יורדת. עוברת ככה על הלשון לאורך כל הזין ומרטיבה אותו ואז היא שמה את שפתיה שוב מסביב לאיבר. הצמידה אותן חזרה והחלה לרדת עם הראש מכניסה עוד ועוד מהזין שלי לתוך פיה עד שהכניסה חלק ניכר ממנו ונשארה כך שהוא בתוך הפה שלה. מלטפת עם הלשון שהזין בתוך פיה ומפעילה מציצה חזקה. לאט לאט היא החלה להזין את ראשה למעלה ולמטה , בתנועות קטנות נותנת לזין לחדור עמוק ככל שהיא מצליחה ואז לצאת טיפה ושוב לחזור. היא המשיכה למצוץ ככה את הזין והגדילה לאט לאט את התנועה עד שהיא הכניסה והוציאה כמעט את כל הזין בכל תנועה.
אחרי כמה דקות כאלה נראה שהיה קשה לה להמשיך והיא לקחה את הזין בידה הימנית והחלה לאונן לי עם היד כשקצה הזין בתוך פיה. עם ידה השנייה היא עיסתה לי בעדינות את הביצים, מועכת אותן בתנועות עדינות ומשחקת איתן. 
התחלתי להרגיש את ההתכווצויות מגיעות והבנתי שאני עומד לגמור
"מתוקה אני הולך לגמור" אמרתי לה, לא ידעתי מה תוכניותיה ואם היא מתכוונת להוציא את הזין מפיה או לתת לי להשפריץ את הזרע בתוכה.
היא הגבירה את עוצמת המציצה והחלה להזיז את הפה שוב לאורך הזין כשהשפתיים רטובות ומחליקות ובמקביל היד מאוננת בחוזקה והיד השניה אוחזת כבר כמעט בכוח בביצים.
בשלב הזה כבר לא יכולתי יותר להחזיק והתחלתי להשפריץ לתוך גופה זרמים של זרע, גומר בעוצמה ומרגיש את ההתכווצויות החזקות.
היא המשיכה למצוץ ולאט לאט הורידה את העוצמה אך עדיין משאירה את הזין בתוך פיה לעוד דקה בה כמעט ולא זזה ואז הוציאה אותו סופית ולהפתעתי הרבה בלעה את הגמירה וחייכה אלי חיוך ניצחון
"תשמעי את הראשונה שבלעה לי אי פעם, חשבתי שזה קורה רק בסרטי סקס"
"חחחח חבל, אתה דווקא טעים"
חייכתי אליה והתעלפתי לי על הלונגי , מרגיש איך כל הגוף מתרפה אחרי הגמירה המעולה.
היא נשכבה והניחה ראשה עלי ושכבנו כך חבוקים על החוף עוד שעה ארוכה שהרוח מלטפת את הגוף של שנינו שנותר חשוף
 
נכתב על ידי evolved , 17/4/2011 15:23  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  evolved

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לevolved אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על evolved ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)