לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Mafins ^^

בת: 25




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2013


 
 
 
 
לא עדכנתי פה מלא זמן בגלל שאני לא מצליחה לפרסם פוסטים מהמחשב שלי..
כתבתי לפחות 4 פעמים פוסטים ופשוט לא הצלחתי לפרסם אותם..

כל הזמן אמרתי לעצמי שאני יעדכן מאחד המחשבים של ההורים שלי אבל התעצלתי..

ועכשיו אני אצל סבתא שלי ואני מעדכנת מהמחשב שלה כי בת דודה שלי עדיין לא קמה ומשעמם לי
בקיצור ממש התגעגעתי לעדכן פה (:

 

 

 

 
החופש הגדול היה ממש נחמד.. הייתי באילת, נסעתי עם בת דודה שלי לעזריאלי וקניתי מלא בגדים, והייתי בשפיים.

אה ובערך שבועיים לפני שהחופש הגדול נגמר קיבלתי את המכתב מהבית ספר שלא ממש חיכיתי לו - המכתב של השיבוצי כיתות

אני בכיתה י' ופיצלו את כל הכיתות לפי מגמות. אחרי בירור קצר עם חברות שלי גיליתי שתקעו אותי פאקינג לבד בכיתה בכיתה י'1.

כאילו אני היחידה מבין החברות שלי שלבד בכיתה, כולן עם עוד בנות.
מהרגע שקיבלתי את המכתב, ועד היום שחזרנו ללימודים החפש שלי פשוט היה חרא


ניסיתי להנות ולנצל את סוף החופש כמה שיותר אבל באמת שהיה לי קשה ובכיתי מלא..

זה פעם ראשונה שאני לבד בכיתה, מכיתה א' הייתי עם חברות שלי ופשוט הרגשתי מנותקת מכולן

הלכתי לבית ספר שלי לפחות 5 פעמים כדי לדבר עם אנשי צוות כדי שיעבירו אותי לכיתה י'4 ששם חלק מהחברות הטובות שלי נמצאות אבל יומיים לפני תחילת הלימודים הם נזכרו לומר לי שאין העברות כיתה עד אחרי החגים. גם כן חארות..

בקיצור ליום הראשון של הלימודים לא היה לי מצב רוח בשיט. תקעו אותי בכיתה עם על הפרחות שהיו איתי ביסודי.

מזל שלפחות שמו ילדה שהיתה איתי מכיתה ח' איתי בכיתה והיא מדהימה וגם התחלתי להתחבר עם עוד 2 בנות מקסימות.
אני לא חושבת שאני רוצה לעבור כיתה כרגע.

זה יהיה מביך להיכנס לכיתה שבוע אחרי כולם
ועוד מה שמבאס שאני מכירה את ל הילדים שאיתי בכיתה כי הם היו איתי בשכבה אבל פשוט אין לי כלום איתם, יש להם את החברים שלהם ולי יש את שלי.


אני מרגישה בודדה אבל לפחות יש לי את הילדה שהיתה איתי מכיתה ח' ואני יושבת לידה אז זה בסדר
אה ולפחות במגמות קיבלתי את מה שרציתי - תקשורת ביולוגיה

תקשורת מתחלק אצלנו לשתי חלקים - עיוני ומעשי. לכול חלק יש את המורה שלו ועברתי בנתיים רק שתי שיעורים בכל חלק וכבר הספקתי להתאהב במקצוע הזה.

בביולוגיה תקעו אותי עם מורה ממש מעצבנת אבל אני לפחות עם חברות שלי אז אני מקווה שיהיה טוב.
 

 

 


וואו ממש חפרתי. זה משהו שהיה לי על הלב הרבה זמן והייתי צריכה לפרוק אותו איכשהו.
 


בנתיים אני אופטימית ואני מקווה שאני יתחיל להרגיש שייכת בכיתה שלי כי בנתיים אני מרגישה ממש לא קשורה אליהם.
 


אה ועוד שבועיים בדיוק אני טסה להונגריה ומשם אנחנו משכירים רכב ונוסעים לאוסריה, גרמניה, מינכן וכל האזור הזה ל - 10 ימים (בסוכות)
אני ממש מתרגשת בגלל שמבחינתי זה טיול ראשון שלי עם ההורים שלי כי הם לקחו אותי לחו"ל שהייתי קטנה ואני לא זוכרת כלום וכל הפעמים שהייתי בחו"ל ואני זוכרת כי זה היה לפני  כמה שנים זה היה עם סבתא שלי

אה וזה הפעם הראשונה שהאחים שלי טסים אז אני ממש מתרגשת בשבילם
בקיצור אני הולכת לצלם מלא אז תתכוננו לפוסט מלא בתמונות משם
 

 

טוב אני חושבת שאני ייסיים פה כי הפוסט יצא לי עמוס בטירוף

 


 
טוב רציתי להעלות תמונה אבל לא הצלחתי אז אני יעדכן שאני יגיע הביתה
ביי בנתיים ^^

נכתב על ידי Mafins ^^ , 5/9/2013 10:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMafins ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mafins ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)