לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Let's Runaway


They asked me ,"Would you runaway if you could ?" So I said , " I would had been ran away , if I could , but I couldn't . " כמה פעמים זה קרה לכם ? ובכן , לי ? המון . נכון שלברוח זה פחדני , אבל לפעמים חייבים .. בואו נעשה את זה .

Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

Welcome


 

 

 



 

 

 

 

 

 

תבורכו . נכנסתם לבלוג ! קריצה

 

כן , אני יודעת . נשמע מגוחך ברמות שקשה לתאר אותן .

 

אבל .. זאת אני . מגוחכת ברמות שקשה לתארן .

 

 

 



 

 

טוב , אז ככה ..קריצה

 

למה פתחתי בלוג ?

 

השאלה הנפוצה ביותר , לא ?

 

כדי לפטפט איתכם , כדי להמציא לעצמי משהו חדש להתעסק בו .

 

ו...להגיד מה מרגיז אותי .

 

קחו למשל אנשים שקוראים לתמונת הפרופיל " ראשית"  בפייסבוק .

 

קחו אנשים שקוראים לאייסיקיו ( כן , זה היה ממזמן ! ) " אייסי " . הלשון שלכם לא עומדת בעוד פאקינג הברה ?

 

אני לא מבינה אותם .

 

באמת שלא ! 

 



 

ו .. סיימנו !

 

שיהיה לכם שבת שלום .

 

נתראה במוצאי שבת מוציא לשון

 

תגיבו ותגידו מה דעתכם .

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 25/2/2011 16:49  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe One Only Who Still Standing אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The One Only Who Still Standing ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)