לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Let's Runaway


They asked me ,"Would you runaway if you could ?" So I said , " I would had been ran away , if I could , but I couldn't . " כמה פעמים זה קרה לכם ? ובכן , לי ? המון . נכון שלברוח זה פחדני , אבל לפעמים חייבים .. בואו נעשה את זה .

Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

ל ק י ם ^_^


 

 



 

 

 

לקים הם דבר נפוץ מאוד בקרב הבנות .

 

רוב הבנות אוהבות לצבוע את ציפורניהן בלקים שונים ומגוונים .

 

בפוסט הזה , תוכלו לראות לאיזה צבע אתן הכי מתחברות , ולהיות הכי יפות שיש !

 

מתאים לכן ?

 

קראו את הפוסט עד הסוף , תראו את הציונים שחילקתי לכל לק , ותהיו ה-כ-י מגניבות שיש .

 

מדרג הציונים : 10 הכי גבוה . 1 הכי נמוך .

 

הערה חשובה : אל תעתיקו בבקשה . אני ישבתי לצלם ואז להעלות למחשב המון זמן . בבקשה תכבדו את זה .

 

תהנו , ואל תשכחו להגיב !

 

 



 

 

לק שחור :

 

 

מידע : הלק השחור הוא צבע מיוחד שלא כולן שמות אותו . אם אתן אלו שמחפשות לק שונה ומיוחד , לכו על השחור !

 

יופי על הציפורניים : אישית , בחיים לא שמתי אותו . אבל יש לי את הלק המון-המון זמן , והוא עומד במדף המון זמן . אבל חברה טובה מאוד שלי אוהבת מאוד שחור , ועליה הוא נראה יפה במיוחד .

 

הערות : הלק המסוים הזה לא מתאים לכולן . שימו לב !

 


 

 

 

ציון סופי : 7 

 

 




 

לק סגול  :

 

 

 

מידע : הלק הסגול הוא צבע של חורף . אם תסתכלו במגזיני האופנה , לכולן יש את הלק הזה על שלל גווניו .

 

יופי על הציפורניים : הצבע נדיר ויפה . שמתי אותו לחנוכה להמון זמן , והרבה התלהבו ממנו . ממליצה בחום !

 

הערות : מומלץ , אבל כמו השחור , לא מתאים לכולן .

 


 



 

ציון סופי : 9 

 




 

לק אדום :

 

 

מידע : מתאים למגונדרות שביננו , ואלה שסתם שונאות ורוד .

 

יופי על הציפורניים : יפה מאוד , אך לעיתים צעקני .

 

הערות : אני ממליצה על הבהירים יותר , כי הכהים מבגרים מאוד לדעתי .

 



 

ציון : 7.5

 

 



 

 

לק ורוד :

 

 

מידע : הלק הורוד מתויג כלק של "פ'אקצות" , אבל זה לא נכון . האמת שהוא יפה ועדין .

 

יופי על הציפורניים : יפה ועדין . יש לי אותו על הציפורניים עכשיו .

 

הערות : מומלץ .

 



 

 

ציון סופי : 9.5

 

 



 

 

ו....זהו !

 

מקווה שאהבתן , ומצאתם את הצבע שלכן !

 

אבל , יש לי בקשה :

 

תפרסמו את הבלוג בשבילי , שכולם יגידו מה הם אוהבים ואני אעשה עליו פוסט .

 

 

 

אם אהבתם => ספרו לחבריכם .

 

לא אהבתם => ספרו לי .

 

 

 

ת ו ד ה .

 

שתהיה לכולנו שבת מוצלחת ונפיק ממנה את המיטב .

 

מקווה שעזרתי .

 

 

 

אוהבת כל כך ,

 

The Only One Who Still Standing

נכתב על ידי , 28/2/2011 18:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe One Only Who Still Standing אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The One Only Who Still Standing ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)