לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

בכל יום לומדים דברים חדשים :)


לפתוח את הספר וללמוד כמו תוכי זה הדבר היחיד שאני מרגישה שאני עושה הזמן האחרון
שבועיים עמוסים בהיסטוריה מצפים לי, מה הטעם ללמד חומר שאחר כך אחרי הבגרות אף אחד לא זוכר ??
אני לא אומרת שהחומר הזה לא חשוב כי כל עם חייב לעת על עברו ועל מה שדורותיו הקודמים עברו, אבל כלכך הרבה חומר מרחיבים כל דבר שבסוף המבחן אתה לא זוכר כלום אני בעד לתמצאת אותו כדי שהייה לנו יותר כיף ללמוד אותו.
במקום כל השיעורי היסטוריה המשעממים צריך לעשות שיעורים שבאמת חשובים ולהתמיד עם זה, לחנך את הדורות הבאים לדברים שבאמת חשובים!

לא ללמד על מלחמה, ללמד על שלום

לא ללמד עם שנאה, ללמד עם אהבה

לא ללמד על הדברים ששונים בייננו, ללמד על כך שכולם שכולם בני אדם, כולנו דומים ושכולנו נולדנו בצלם אנוש

לא ללמד על דיכוי, ללמד על חופש 

לא למד על בגידה, ללמד על אחוות אחים

לא למד על כך שלמי שהיה כסף היה מסודר בחיים, ללמד על שטוב לב ושמחת חיים הם המפתח לכל

לא ללמד מתי פרצה מלחמה, ללמד מתי נחתם הסכם שלום
 
לא ללמד על דברים עצובים, ללמד על דברים שמחים ומאושרים

לא ללמד על כך שנרצחו אנשים, ללמד על חיים חדשים שנולדים

לא ללמד על עושר, ללמד על אושר


אני לא חושבת שצריך ללמוד רק על החלק החיובי של ההיסטוריה, כי כל עם עבר דברים קשים שצריך ללמוד ולזכור
אבל צריך ללמוד יותר על דברים יותר משמחים ולא ללמוד כל הזמן על אנטישמיות, בגידות מלחמות.
כי רוב הדברים שכתובים לי במחברת הם כאלה.
צריך ללמוד יותר על החלק החיובי של ההיסטוריה!


 


 


 

נכתב על ידי , 6/6/2011 11:06  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

273
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBella Swan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bella Swan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)