לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

לא רוצה, לא רוצה, לא רוצה.


אני ברצינות מפחדת מאנשים. דרך החשיבה שלי שונה מדי מכל האנשים שאני מכירה ויש לי תחושה שזה יפגע בי בסופו של דבר.

זה הגיע למצב שאני לא רוצה לדבר איתם. עם אף אחד מהם. אני פשוט לא רוצה לשמוע על כל הדברים האלה, על כל המחשבות שלהם, כל הדעות שלהם.

זה לא דמוקרטי מצדי, אבל מה אני אעשה.... פשוט נשבר לי כבר. כל השנים האלה הייתי מאוד סבלנית והגעתי לנקודת רתיחה.

למה הם מדברים איתי בכלל. אני לא רוצה את זה, אני לא מבקשת את זה. אולי אני אתחרט על כך, אבל כרגע אני רוצה להיות לבד ולא רוצה שיציקו לי.

 

 

 

 

 

ושוב אני נשמעת כמו אחת שאני לא רוצה להישמע כמוה.

אני רוצה לחזור להיות עצמי. מה צריך לעשות? לצאת להתבודדות במדבר למשך שבוע? לא לצאת מהמיטה במשך חודש? מה אדם צריך לעשות כדי לחזור לעצמו?!

נכתב על ידי Temperantia , 27/2/2011 16:15   בקטגוריות מחשבות, פחדים, שחרור קיטור, פסימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)