לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011

איפה הגבר שיקח אותי?


ברצינות, מה הבעיה הזו במישור הרומנטי בעולמנו? יש המון אנשים יפים, חכמים, מצחיקים, טובי לב שמוכנים לקשר ועם זאת רבים מהם פנויים.

 

למה אני לבד עכשיו במקום להיות בזרועותיו של גבר מסוקס? או כל גבר, העיקר שמשהו יחבק אותי מאחורה.

אני לא יכולה לתאר במילים עד כמה התחושה הזו חסרה לי. שפשוט משהו חם עוטף לי ככה... נושף לי בעורף.. אני מתגעגעת לזה בטירוף. וזה לא יקרה עם מישהו אחרי בזמן הקרוב כי הסטנדרטים שלי גבוהים מדי ולא ממש ריאליסטיים.

כרגע אני אתפשר על כל אחד כמובן, אבל רק לתקופה מסוימת. שזה בעצם מה שכולם מחפשים, לא?

 

בכל מקרה זו לא הפואנטה!

הפואנטה היא שמישהי יפה, חכמה, בוגרת, ממשפחה טובה כמוני עדיין מבלה את שעותיה לבד. בשנים הטובות בחייה אולי.

 

אני רק צריכה שמישהו יאהב אותי. ויחבק אותי..

ובאמת יעריך אותי, כי יש לי המון אהבה לתת ואני מרגישה שאני מתבזבזת כשאני לא נותנת אותה.

נכתב על ידי Temperantia , 4/3/2011 00:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)