לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

לא, זו לא אהבה.


אומרים לי שאני צריכה להתרגל לחיים ולכך שלא מקבלים את כל מה שרוצים.

הם לא מבינים שלמרות הפספוסים הרבים בחיי, דווקא בתחום שבינו לבינה קיבלתי תמיד את מה שרציתי. רוב הפעמים לא ידעתי מה רציתי ונדלקתי על כל האנשים הלא נכונים בערך. פגעו בי, בגדו בי, שברו לי את הלב. אבל המשכתי הלאה.

 

אומרים לי שאנשים כמוך לא שווים את הזמן והמאמץ.

קשה לי לקבל את הטענה הזו, כי מבחינתי אין עוד אנשים כמוך. בגלל זה אני עדיין שם.

 

הם לא מבינים שקשה לי להתעלם ממה שמתחולל בפנים,

אני לא מסוגלת להתכחש לזה.

רוב הזמן דעתי מוסחת, אבל ברגעים השקטים שבהם יש זמן לחשוב - אני מרגישה את החזה מתמלא בתחושת מועקה, בגרון נתקע גוש והעיניים מתחילות לדמוע.

 

אני נזכרת בעיניים שלך ואיך שהלב שלי דהר.

איך שהלב שלך פעם גם הוא במהירות.

 

ואיך שהרגשתי לצדך.

              מאושרת.

נכתב על ידי Temperantia , 29/1/2012 02:30   בקטגוריות אני, בדידות, גברים, חיי חברה, מחשבות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)