לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

קצת עצבים... אבל רק קצת


אני מסטולה ואפילו לא ממשהו מעניין. סתם מכדור הרגעה.

 

יום האהבה לא ממש מעניין אותי. אין לי עם מי להיות היום ואני בכל מקרה עובדת בערב... אצטרך לסבול מולי את כל הזוגות הדביקים המגעילים האלה שמספיק סתומים כדי לבוא לחגוג את היום הזה במקום כזה מזעזע.

 

אפילו בזמן כתיבת הפוסט הזה יש לי בלקאאוטים, לא מסוגלת להתרכז בשיט. לא הייתי צריכה ליטול את הכדור הזה.

האמת היא שפשוט עבר עליי יום ממש מלחיץ והייתי צריכה להיעזר במשהו חיצוני.

וואלה אין לי מושג איך להתעורר עכשיו, ואני צריכה לצאת לעבודה.

 

האמת? די נשבר לי מהעבודה הזו. אני אוהבת אותה, אוהבת את הצוות שלנו, אנחנו באמת כמו משפחה שם - אבל מצד שני יש הרבה צדדים מכוערים למקום הזה. למשל ההתקמצנות שלהם על דברים אלמנטריים כמו מוניות בימים שבהם אין תחבורה ציבורית.

או בלילות. למה אני צריכה לחכות שעה וחצי לקווי לילה? בחושך, בקור, במקום די נידח?

ועוד לא מספיק שאני קורעת שם את התחת מבחינת השעות ומבחינת הנכונות שלי באמת לשפר את המקום, בסוף הם עושים משהו שלגמרי לא מכבד את העובדים ואת רמת ההשקעה והאכפתיות שלנו במקום.

לדוגמא לחשוד בנו בגניבה זה לא הגיוני. אני מבינה שהם צריכים לבחון את כל הצדדים, אבל האקט עצמו משפיל. כשהייתי בפוליגרף הרגשתי באמת מושפלת, כי נאלצתי לספר דברים שלא רציתי בהכרח לספר להם, על מצבי הבריאותי וכאלה. זה לא הוגן להציב אדם חף מפשע בסיטואציה כזו.

 

 

אני רק רוצה לעבור את הסמסטר ושתקופה יותר טובה תתחיל כבר.

נכתב על ידי Temperantia , 14/2/2012 15:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)