לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

אנשים שאני לא מכירה ודמיון בין בני זוג.


אתמול במהלך המשמרת ניגש אליי איזה בחור שנראה בן גילי אבל אני לא מכירה אותו אז אני לא יכולה לדעת בוודאות, ושואל אותי "את X?" [האיקס זה כמובן שמי], אז אני עונה לו "כן". הוא אמר לי שיש לי ד"ש מידיד שלי, שלכאורה נמצא כרגע במוזס ליד ורצה להגיד שלום אבל הוא אוכל ולכן רק מוסר ד"ש.

הכל טוב ויפה, אבל יש שתי בעיות:

א. אותו ידיד שלי, שאמור להיות כביכול במוזס, שומר אי שם בדרום ודיברתי איתו חצי שעה בערך לפני שהתקרית הזו אירעה. אני מניחה שאין לו איך להגיע מהדרום עד לסניף של מוזס במרכז תוך חצי שעה.

ב. לא אכפת לי מכלום, אבל איך אותו אדם שנכנס ידע את השם המלא שלי וידע שאני ואותו ידיד בקשר? זה פשוט הזוי.

 

בכל אופן, לא המשכתי לחקור הלאה, למרות שיצר הסקרנות שלי דרש זאת, ועכשיו אני מתחרטת.


החבר הנוכחי שלי מזכיר לי את החבר הראשון שלי, בכל כך הרבה מובנים.

קודם כל לשניהם יש עבר מטאליסטי.

סגנון הלבוש שלהם די דומה.

שניהם לא טובים בלימודים, אבל יש להם כשרונות שמפצים על כך [לאחד ציור, לשני עריכה].

שניהם ילדותיים. ילדותיים עד כאב.

לאחרונה אפילו החבר שלי הביעה רצון לעשות פירסינג, בדומה לחבר הראשון שלי שרצה לעשות מדונה בזמנו [זה היה אמור להיות הרגע שבו אני אומרת "פה חשדתי", אבל לא חשדתי כי הייתי בת 16 ולא הבנתי שומדבר מהחיים שלי ועכשיו אין פלא שהוא יצא מהארון].

 

הכי עצוב, מבחינתי, זה שאני באמת אוהבת את החבר הטמבל הזה שלי. עם כל החסרונות שלו.

עד כדי כך שאם הוא היה מציע לי נישואין, הייתי אשכרה מסכימה, לא משנה כמה הייתי מתחרטת על כך בעוד 15 שנה אחרי כמה ילדים והרבה תמיכה כלכלית בו.

מזל שהוא לא בשל לדברים האלה.

למרות שאולי זה כן די חבל, כי יהיו לו ילדים מאוד יפים.

נכתב על ידי Temperantia , 10/3/2012 02:07   בקטגוריות גברים, אני, מחשבות, משפחה, סופי שבוע, אהבה ויחסים, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)