לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

אקסים ומצב נפשי.


זה בהחלט לא היה ערב מוצלח בתחום האקסים. אולי מיקום הכוכבים משפיע עליהם, או אולי מזג האוויר - פתאום כולם נזכרו בי.

המיתולוגי, שהסיפור איתו ספק נגמר ספק לא, פתאום החליט להודיע לי שמפריע לו שאני עם הנוכחי. סבבה, מקובל, אבל הוא זה שעזב אותי, לא אני אותו. קבענו תכניות, התכוונו לעבור לגור ביחד ולהתחתן והוא פשוט זרק הכל כי "לא התאים לו קשר רציני". אז לא התאים לך, אבל לי התאים. ולי מתאים גם עכשיו להיות עם מישהו טיפה יותר החלטי.

 

האקס המטופש שלי, זה שיצאתי איתו חודשיים ומשום מה הקטע איתו היה מלודרמטי הרבה מעבר לנדרש, במשך כל הערב אכל סרטים. טען שהוא חייב לדבר איתי כי עובר עליו משהו ואני היחידה שהוא רוצה לדבר איתה, ואז כשהתקשרתי הוא סינן אותי. ואז אמר שזה לא משנה ואז שינה את דעתו והחליט שזה כן משנה. בקיצור בסופו של דבר לדעתי הוא נרדם. ועדיף כך. אני לא בטוחה שאני רוצה לדבר איתו כרגע. הקשר איתו היה די מזמן והיה מאוד קצר, מאז לא דיברנו ובאופן כללי היינו ביחד רק כי חבר טוב שידך בינינו ואיכשהו זרמנו לזה. אין לנו באמת משהו במשותף חוץ מאותו חבר, שכבר בכלל עבר דירה למקום רחוק והוא לא הכי רלוונטי כרגע.

 

אני פשוט יותר מדי עצבנית ואין לי עכשיו את הכוח הנפשי והרגשי הדרוש כדי להתמודד עם אקסים ובעיות של אחרים. הגעתי למצב שאני לא יכולה לצאת מהבית בלי להיכנס לפאניקה ולהתחיל לצרוח על כולם מרוב לחץ ואי נעימות.

העיקר רציתי להפסיק ליטול את הכדורים שלי... איזו מצחיקה.

אני מקווה שמצבי ישתפר בקרוב, כי אני באמת רוצה לצאת מהחרדה, להפסיק עם הכדורים ולהתחיל חיים יציבים ובריאים יותר, בלי לזבל את הגוף שלי בכימיקלים מיותרים ובלי להרגיש תלויה במשהו חיצוני.

והאמת שגם בלי לבזבז כסף על תרופות. זה יהיה נחמד לשם שינוי.

 

לילה טוב.

נכתב על ידי Temperantia , 2/10/2012 03:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)