לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

אנשים הם מיקרובים.


הראש שלי פשוט מתפוצץ. אני בקושי יכולה להקליד, כי הוא שולח מין ויברציות מוזרות ומכאיבות לכל חלקי הגוף שלי.

כאב הראש הזה נגרם אתמול בלילה, בגלל אנשים.

החלטתי להתנתק מכל הרשתות החברתיות, פשוט כי נשבר לי הזין מאנשים. נמאס לי להיווכח כל פעם מחדש עד כמה אנשים הם יצורים עלובים, חסרי לב ופשוט מרושעים. פשוט כך, מרושעים. בקלות בלתי נסבלת הם מסוגלים לעשות לך לינץ' חברתי, רצח אופי, להשפיל אותך בלי למצמץ.

ברגע שמישהו משמיע דעות מנוגדות, או אפילו קצת שונות, משלהם - הם ישר תוקפים, ישר מקללים. והכי חשוב - מדברים אליו כמו אל איזשהו יצור נחות ומוגבל שכלית, שצריך אותם כדי שיסבירו לו את "האמת".

אז זין עליכם ועל ה"אמת" שלכם. במשך כל חיי רק הקשבתי לאחרים, כי לא נתנו לי להשמיע קול. עכשיו הגיע הזמן להפסיק להקשיב. אין לאנושות הזו מה לתרום לי, לפחות לא לחלק שלה שנמצא פה בישראל.

 

אם הייתי יכולה לברוח למקום מרוחק ומבודד, הייתי עושה את זה.

פשוט נשבר לי, אני לא יודעת אפילו איך להמשיך מפה. אני לא יודעת איך לחסום את עצמי לחלוטין, לאטום את עצמי, כך שלא אשמע יותר אף אחד אף פעם.

 

נכתב על ידי Temperantia , 3/10/2012 07:49   בקטגוריות אני, כעס, מחשבות, שחרור קיטור, פסימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)