לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

קשקושים


אני מרגישה שיש לי הרבה (מאוד) דברים לומר, אבל אין לי קהל. אין לי בכלל עם מי לדבר ביומיום.

החבר שלי אומר לי לחזור לקשר עם ידידים וחברות שהיו לי בעבר, אבל אני יודעת שאין לי שומדבר במשותף איתם יותר והקשרים איתם לא יעזרו לי, אלא רק יבזבזו לי את הזמן.

אני רוצה להכיר אנשים מעניינים, שאני באמת אוכל לדבר איתם, לשתף אותם בדברים, לחלוק איתם חוויות. לא יודעת מה.


התחלתי להתכתב באימייל עם סופר די אנונימי מקליפורניה. זה נחמד, אני אוהבת לדבר במיילים. זה מאוד רטרו... אם מחשיבים את הניינטיז לרטרו.


העבודה שלי מכעיסה אותי.

אני מרגישה באמת ובתמים מנוצלת. מפילים עליי עוד ועוד ועוד אחריות, אבל לא מעלים לי את השכר. אני עדיין מקבלת מינימום, למרות שאני כבר כמעט שנה וחצי במקום הזה ובאמת משקיעה הרבה. המון אפילו.

אני לא יודעת מה לעשות, איך לבקש העלאה.

אני לא יודעת אם עדיף לבקש העלאה או להפך, לבקש שיורידו ממני את כל הלחץ והאחריות ושאני אחזור להיות סתם עובדת שבאה, עושה את השעות שלה והולכת. האופציה השנייה נראית לי יותר מפתה, כי אני בכל זאת עכשיו באמצע התואר וזו עבודה זמנית לגמרי אז יהיה נחמד אם אני אוכל להתייחס אליה בהכי קלילות שרק אפשר.

מצד שני, בא לי יותר כסף. אני אוכל לסיים את התואר מהר יותר אם יהיה לי כסף.

אבל בשביל לסיים אותו מהר צריך גם זמן.

 

נכתב על ידי Temperantia , 21/10/2012 00:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)