לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

חנוכה


בשום סדר. פשוט הדברים שאני רוצה שיקרו לי.

 

1. להקים משפחה עם החבר שלי.

2. לסיים את התואר.

3. למצוא עבודה טובה שאני לא אצטרך לדבר בה עם לקוחות או בכלל עם יותר מעשרה אנשים ביום. זו האופציה השניה של המשאלה. האופציה הראשונה היא לא לעבוד בכלל. אני רוצה להיות עקרת בית.

4. להיפטר מהאקנה שלי.

5. להשיג את הגוף שאני רוצה. כנראה פחות סביר שיקרה כי אני רוצה להרות.

6. שהעולם ישתנה לטובה. זה גם יגרום לי להיות יותר רגועה כנראה, שזה גם רצוי מאוד.

7. פחות טיפשות בעולם. הרבה פחות טיפשות. בבקשה.

8. אם לא פחות טיפשות, אז תנו לי אדישות כלפי הטיפשות הזו.

 

 

אני לא חוגגת חנוכה, ולא אף חג יהודי אחר.

האמת שגם לא חגים לא-יהודיים.

אפילו את יום ההולדת שלי אני בקושי חוגגת.

חנוכה מבחינתי זה שבוע מלא בעבודה, עומס של מטומטמים חסרי שכל ועכבות, מעט שעות שינה, הרבה עצבים וכאבי ראש.

אני שונאת את העבודה שלי.

 

כשהייתי קטנה, חנוכה היה החג האהוב עליי. אני זוכרת את האורות, הסופגניות, כל הטקסים והפעילויות האלה בבית הספר. היה באמת כיף.

עכשיו גדלתי וכאמור יש רק עצבים בחגים. ואני אפילו לא יכולה לאכול סופגניות, כי הן משמינות, לא בריאות ותכלס יקרות מדי בשבילי.

נכתב על ידי Temperantia , 9/12/2012 18:33  
הקטע משוייך לנושא החם: חנוכה - 8 משאלות
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)