לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

האם ישראבלוג עדיין פעיל?


שלום לכל מי שאולי נכנס לכאן (בתקווה שהפוסט הזה לא יעבור ללא קוראים בכלל).

 

היה לי בלוג פה מגיל 14 בערך, אולי אפילו 13, והחלפתי כמה בלוגים במהלך השנים בגלל שכמה פעמים בחטיבה ובתיכון הוא נחשף על ידי חבורת בנות שלא אהבו אותי והן הטרידו אותי לגבי התוכן בו אז תמיד נטשתי ופתחתי חדשים.

 

עכשיו אני בת 25.

אפילו מה שכתוב בפוסט האחרון שלי כאן מ2014 כבר לא רלוונטי. הזוגיות ההיא נגמרה לפני יותר משנה, אחרי שהיינו אמורים להינשא ולגור ביחד אבל הוא החליט שחיי הלילה והסמים שלו בת"א חשובים יותר ממני.

אני לבד לחלוטין בשנה האחרונה, ניתקתי את כל הקשרים שהיו לי בגלל שגיליתי כמה שאנשים מזויפים ולא מסוגלים אפילו לתמוך בי בשנה הכי קשה בחיים שלי, אחרי פרידה כל כך פתאומית וטראומתית.

 

עזבתי רשת חברתית שהייתי פעילה בה ושעזרה לי עם המחשבות הטורדניות שלי כי היה לי מקום לפרוק חלק מהדברים. זה קשה להיות בלי המפלט הזה.

בגלל זה נזכרתי בישראבלוג והחלטתי לנסות לבדוק אם יש בכלל טעם לכתוב כאן, אם יש מי שיקרא ויגיב. הרי אין טעם לכתוב אם אף אחד לא מסוגל להגיד משהו על זה, נכון? הרי לכתוב ביומן לא עוזר לי (וניסיתי, תאמינו לי).

 

בכל מקרה, נראה מה יהיה. 

נכתב על ידי Temperantia , 24/7/2016 14:32   בקטגוריות אני, בדידות, בריאות הנפש, הפרעות נפשיות, התחלות חדשות, חיי חברה, חרדה, כעס, מחשבות, נפש, סוף, פחדים, פסיכולוגיה, שינוי, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עומדת להישבר.


איכשהו המנהלת שלי תמיד מסוגלת לגרום לעובדים להרגיש חרא. כאילו שעושים לנו טובה בכך שמעסיקים אותנו בתנאים מחורבנים ומשלמים לנו מינימום.

באמת? לזה הגענו פה בישראל? שכל מיני מקומות קפיטליסטיים חזיריים כאלה יכולים להתנהג אל העובדים כאילו שהם עבדים ועוד להתנהג כאילו שמצילים אותנו מעוני?

אני מתה לעוף משם כבר. רק אסיים את התואר ואעוף. כנראה שאפילו לפני, כי הסבלנות שלי עומדת להיגמר.



אני לא יודעת איך אני אמשיך לחיות עם המיזנתרופיה שלי.

נמאס לי מאנשים, אני כבר לא מסוגלת לראות אותם בלי להרגיש רע. יש לי בחילה רק מהמחשבה שאני עוד צריכה ללכת לעבודה היום ולראות את ההמונים האלה במהלך המשמרת. באמת שזה עושה לי רע.

אפילו מהאנשים שעובדים איתי נמאס לי. חוץ ממישהי אחת.

 

יש לי בחילה.

אני צריכה חופשה, במקום מרוחק ושקט, בלי אנשים. או לפחות בלי ישראלים. בחיי שנשבר לי מהמדינה הזו. כל כך הרבה חוסר תרבות במקום אחד, זה לא נורמלי בכלל.

כל המשפחות האלה בקניון, כולם צועקים על כולם, הילדים לא מחונכים בשיט, ההורים שמים זין על הצאצאים שלהם. לא יכולה יותר להסתכל על כל זה.

 

אני מרגישה כאילו שכל זה סוגר עליי. ביחד עם התקפי החרדה שיש לי בזמן האחרון, אפשר להתחרפן.

 

אומרים לי ללכת לטיפול. איזה טיפול יעזור לי אם תנאי החיים שלי מלחיצים אותי? טיפול לא ישנה את העובדה שקשה לי להיות ליד אנשים, ובטח שלא ישנה את העבודה שלי. להפך, אני אבזבז כסף ואז תהיה לי עוד סיבה להילחץ.

 

ואם כבר מדברים על כסף, אני חייבת לתכנן את התקציב שלי כך שהחסכונות יספיקו לי עד סוף התואר כדי שלא אצטרך להפסיק את הלימודים. אוף. הלחץ הזה משגע אותי.

מעודד אותי להיאחז בפנטזיה של סיום התואר, כי אז אני לפחות אוכל למצוא עבודה שלא מחייבת אותי להתמודד עם המוני אנשים. להתמודד עם צוות אני מסוגלת, אבל לקוחות שואבים ממני את כל הכוחות הנפשיים המעטים שנשארו לי.

נכתב על ידי Temperantia , 15/7/2013 10:05   בקטגוריות אני, בריאות הנפש, הפרעות נפשיות, חיי חברה, חרדה, כעס, לימודים, מחשבות, נפש, נפש, פסיכולוגיה, פסיכולוגיה, פסימי, שחרור קיטור, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כרגיל, בסוף לבד.


  החבר שלי נפרד ממני לפני שבועיים.אני אוהבת אותו ומתגעגעת אליו בטירוף, לא יודעת בכלל מה לעשות עם עצמי. ביומיים האחרונים אני חושבת על זה פחות, כי אני עובדת ולומדת בלי הפסקה כמעט ואין לי זמן לחשוב, אבל עד אז בכיתי כל הזמן. אני חושבת עליו המון ופשוט לא מאמינה שאפשר לאהוב ככה מישהו מבלי שהוא יאהב אותך בחזרה.הוא אמר שזה בגלל שהוא לחוץ מאוד מהלימודים ולא מתאים לו קשר עכשיו, הוא לא יכול לעשות אותי שמחה, לא יכול להיפגש איתי. זה הכל סתם תירוץ. הוא פשוט לא אוהב אותי. כמובן שיכול להיות שזה באמת בגלל שהוא לחוץ, אבל בגלל שאני לא אחת שתוותר על אהבה בגלל לחץ - קשה לי להאמין בזה.חשבתי שנהיה ביחד תמיד, שנתחתן. זה מה שהוא אמר גם. באמת חשבתי שפגשתי את "האחד". קשה לי נורא להתרגל לרעיון שלקחו את זה ממני בלי לשאול אותי בכלל. אני לא מאמינה שיש אפשרות שאני אתאהב ככה שוב. אין לי כוח בכלל להתמודד עם דברים אחרים בלעדיו. העבודה, הלימודים. לא הצלחתי להתרכז בלימודים מאז, ועוד מעט מתחילים המבחנים.לעבודה אני ממשיכה ללכת רק בגלל שאין לי בררה. אם היתה, הייתי נשארת בבית וישנה כל היום.  המון בעיות שהיו לי פעם התעוררו מחדש בשבועיים האלה. שוב יש לי יותר מדי התקפי חרדה ביום, סיוטים בלילה, הקאות כל בוקר.ברגע שנכנסת לי מחשבה על זה שאני אשאר לבד לראש, אני נכנסת ללחץ מטורף, חווה התקף חרדה ונורא קשה לי להירגע אחרי זה. אולי אני צריכה כדורים אחרים, לא יודעת. אני אבדוק את העניין הזה. העתיד כל כך מפחיד אותי, ובלעדיו הוא פשוט מבעית.
נכתב על ידי Temperantia , 4/6/2013 22:39   בקטגוריות אני, בדידות, בריאות הנפש, גברים, הפרעות נפשיות, זוגיות, חרדה, כעס, מחשבות, סוף, פחדים, פסיכולוגיה, שינוי, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)