לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

לא, זו לא אהבה.


אומרים לי שאני צריכה להתרגל לחיים ולכך שלא מקבלים את כל מה שרוצים.

הם לא מבינים שלמרות הפספוסים הרבים בחיי, דווקא בתחום שבינו לבינה קיבלתי תמיד את מה שרציתי. רוב הפעמים לא ידעתי מה רציתי ונדלקתי על כל האנשים הלא נכונים בערך. פגעו בי, בגדו בי, שברו לי את הלב. אבל המשכתי הלאה.

 

אומרים לי שאנשים כמוך לא שווים את הזמן והמאמץ.

קשה לי לקבל את הטענה הזו, כי מבחינתי אין עוד אנשים כמוך. בגלל זה אני עדיין שם.

 

הם לא מבינים שקשה לי להתעלם ממה שמתחולל בפנים,

אני לא מסוגלת להתכחש לזה.

רוב הזמן דעתי מוסחת, אבל ברגעים השקטים שבהם יש זמן לחשוב - אני מרגישה את החזה מתמלא בתחושת מועקה, בגרון נתקע גוש והעיניים מתחילות לדמוע.

 

אני נזכרת בעיניים שלך ואיך שהלב שלי דהר.

איך שהלב שלך פעם גם הוא במהירות.

 

ואיך שהרגשתי לצדך.

              מאושרת.

נכתב על ידי Temperantia , 29/1/2012 02:30   בקטגוריות אני, בדידות, גברים, חיי חברה, מחשבות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משהו שכתבתי


מופרע.

מפחד מזיהומים,

לא ישן, מכור לאלכוהול ושכחן,

רוחץ ידיים

ומטאטא את הבעיות מתחת לשטיח.

 

לא אוהב כלבים

ולא מבין שבשבילך זו היתה מחמאה.

אתה זקוק לסדר,

האירוניה היא שהמוח שלך בבלאגן.

 

חושש שלא נעלת את הדלת

ולא כיבית את הברז.

על דברים אחרים אינך חושב,

מסטול על כדורים.

 

והעיקר-

עיוור.

לנצח

לבד.

נכתב על ידי Temperantia , 28/1/2012 12:13   בקטגוריות סיפרותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגשות במבצע.


היא הביטה למעלה, על כתמי העובש השחורים שהקיפו את המנורות.

 

האבק נפל על פניה, חוסם את נקבוביות העור והורס את כל מה שטיפול פנים השיג.

 

היא הביטה על המדפים, שעליהם נערמו חלומות, תקוות ואכזבות של עשרות ואף מאות אנשים שחלקם כבר הפכו ללכלוך עמוק באדמה.

 

בעודה חושבת על כל אותם אנשים שנולדו, חיו ויצרו או עדיין חיים ויוצרים, נכנסו לחנות אנשים רבים ואף אחד מהם לא התעניין ביצירות שעמדו על המדפים, אלא רק ביצירות המוזלות ששכבו על במות המבצע.

גם האנשים שרצו לרכוש עם תווי קנייה ולא יכלו להשתמש בהם במבצע, לא התעניינו בהן. הם פשוט המשיכו הלאה לחנות הבאה, בחיפוש אחר מוצרים במבצע. מוצרים שהם לא באמת צריכים, אבל יכולים לרכוש גם בהנחה וגם עם תווים – על מנת להרגיש למשך עשר דקות כמו מנצחים שדפקו את המערכת.

 

הזמן הזדחל באיטיות, הספרות על המסך התחלפו, אנשים נכנסו ויצאו, נושאים בשקיות ניילון עבות, שאינן מתכלות, ספרים שיישארו שכוחים על המדף, עד שבעליהם ישכחו יום אחד לקנות מתנה לאחד ממכריהם.

 

היא תהתה לעצמה אם אולי גם בין בני אדם זה כך – האיכותיים נשארים על המדף והבלאי עובר לערימות במרכז שדה הראייה של הציבור הרחב, נמכר בעסקאות חבילה עם שניים-שלושה אחרים וזוכה לפופולאריות שמקורה ברדיפה אחר הקל, הבולט ובעיקר אחר מציאות זולות וההזדמנות לאחוז ביד כמות של משהו תמורת תשלום מופחת ממה שהיית משלם עבור אחד.

 

בסוף היום, כאשר כיבתה את האור וסגרה את הדלת מאחוריה, מותירה בחושך את כל הרגשות של נפשות רבות ושונות כל כך שעתה נאלצו לחלוק חלל משותף, חשבה לעצמה שאולי עדיף שדברים מסוימים יישארו בחושך, נחבאים ממגע אנושי.

לא כולם מסוגלים להעריך את הדברים שאינם בולטים ושצריך לחפש, להשקיע זמן וגם בסופו של דבר לרכוש אותם כפי שהם, ללא פשרות.

ואולי זה לטובה. לא כל אדם הוא ספר במבצע.
נכתב על ידי Temperantia , 27/1/2012 13:00   בקטגוריות מחשבות, סופי שבוע, עבודה, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)