לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011

חיים...חיים חיים.


אני כל כך מחכה ליום שבוא אעבור דירה ולא אצטרך לראות את ההורים שלי בתדירות כזו גבוהה יותר.

אני אהיה הבחורה הכי מאושרת בעולם כשזה יקרה.


יש בי רצון מטורף "להתחיל לחיות", רק שאני לא יודעת בדיוק מה זה אומר. אני לא יודעת מה אני רוצה שיקרה ומה יגרום לי להרגיש שאני חיה את החיים שאני אמורה לחיות.

סטיתי מהמסלול שתכננתי לעצמי בגיל 18, אחרי התיכון. אני כבר לא יודעת איפה אני ואיך הגעתי לנקודה הזו.

הכל לא ברור... כל כך לא ברור...

אני רק יודעת שאני מתגעגעת אליו ושאני רוצה להיות שוב איתו. כבר כתבתי בעבר שזה הדבר היחיד שיחזיר את ההגיון לחיים שלי.

אני לא רוצה להמשיך ככה. איך שאני עכשיו. אני יודעת שאני אמורה להתנחם בכך שאני עובדת, לומדת, כל הדברים האלה -אבל מה זה שווה אם אני לא מרגישה מאושרת? ומסופקת?

נכתב על ידי Temperantia , 30/3/2011 10:41   בקטגוריות אני, מחשבות, משפחה, פחדים, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נהיגה.


אני לא נותנת לאף גבר הזדמנות להוכיח את עצמו אפילו. אבל מה זו אשמתי שהם לא נחושים מספיק?


אני שונאת את התקפי החרדה האלה. הם מגיעים משום מקום.

אבל מצד שני, זה לא בדיוק "משום מקום".

הפעם זה קרה בגלל שהתקשרתי למורה לנהיגה וגיליתי שאני צריכה לחכות עוד לטסט הבא. אני מרגישה שאני לא אסיים עם התהליך הזה אף פעם.

אני כל כך רוצה שזה יגמר כבר. אני צריכה שהעול הזה יוסר ממני.

לעזאזל.

אני לא יכולה להתמודד עם הלחץ של הקטע הזה יותר.

נכתב על ידי Temperantia , 27/3/2011 12:28   בקטגוריות אני, פחדים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פריצת דרך.


התחלתי לחשוב על העניין והגעתי למסקנות הבאות:

1. המצב הנוכחי פוגע בשנינו.

2. נכון שאני לא רוצה לאבד את הבנאדם, אבל איזו תועלת יש משימור הקשר במצב הנוכחי? זה כבר לא מה שהיה פעם, אפילו לא קרוב. אולי עדיף להיכנע למציאות ופשוט לנתק הכל. אולי לא יהיה כל כך נורא לאבד את זה כמו שאני חושבת. אולי זה בכלל יהיה לטובת שנינו.

אני חושבת שאני כל כך מבוהלת מהמחשבה להישאר בלעדיו, שאני כבר מתחילה לעשות דברים שמזיקים לכל הסובבים אותי. בייחוד לו. אני צריכה לשחרר.

3. אני בודדה ורע לי, אז אני מחפשת דרכי מוצא מהמצב הדפוק שלי, אבל אולי הדרכים שמצאתי דווקא מכניסות אותי ליאוש עמוק מדי ומסבכות לי את החיים. הרי בזמן שאני לא חושבת על הבעיה הראשונה שלי, אני מבלה במחשבות ודכאונות מהבעיה השנייה. זה לא טוב לי.

שוב, אני צריכה לשחרר.

 

 

לסיכום, מה יקרה אם אני אגיד שזה נגמר? יכול להיות שזה יתרום למצבי ואני אהיה יותר רגועה? יכול להיות שזה גם יתרום לו, הוא יפסיק להיפגע.

בכל מקרה כרגע אני לא רואה שום דבר טוב בקשר שלנו, מרוב שהכל הסתבך עשרות אלפי פעמים.

אני צריכה לחתוך וזהו. פשוט לחתוך ולא לחשוב על המחר.

בכל מקרה הכל יסתדר, לא?

 

 

אז זהו, אני משנה את המצב. והכל יהיה בסדר.

כך או כך אני חייבת להתחיל לפעול, אני מרגישה שהפאסיביות שלי הורסת לי את החיים.

נכתב על ידי Temperantia , 26/3/2011 15:44   בקטגוריות אני, חיי חברה, מחשבות, פחדים, סופי שבוע, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)