לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012


בשבעת החודשים האחרונים לא יצאתי מהבית כמעט, וגם כשיצאתי (פעם בחודשיים או משהו כזה) זה היה רק לבתים של אנשים אחרים ולא "החוצה".

בהתחלה זה הפריע לי, בגלל שרציתי לצאת. עכשיו זה מפריע לי כי אני קולטת שאני מפחדת לצאת.

אני לא רוצה להיות שוב במצב הזה, אחרי שהתגברתי על הפחד הזה בגיל 18 באמצעות טיפול. ואני מבינה שזה אשכרה אותו מצב, אשכרה אותם פחדים.

 

נכתב על ידי Temperantia , 28/4/2012 10:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זה הגיוני להכניס לתוך פוסט/שיחה עובדות כלשהן על סופרים ועל סגנון הכתיבה שלהם, אם לא קראת אף ספר שלהם?

לא, זה לא.


זה הגיוני להתבאס מכך שאדם כלשהו לא רצה להיות איתך במערכת יחסים רומנטית, ואז מצא לעצמו מישהי שנראית כמו ספק-אישה ספק-גבר ספק-עכבר ספק-הוביט?

לא, זה לא.


זה הגיוני לתת להורים של מישהו להכתיב לך את דפוסי הפגישות עם בן/בת זוג?

אולי קצת, אבל זה לא אמור להיות הגיוני.

נכתב על ידי Temperantia , 27/4/2012 00:19   בקטגוריות אני, כעס, מחשבות, סופי שבוע, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כישלון, דיכאון, דה-ריאליזציה, בדידות.


אני מרגישה שבמובן מסוים נכשלתי בחיי. אני לא נמצאת במקום שבו חשבתי שאני אהיה, כשבגיל 18 הסתכלתי על העתיד. הייתי עדיין עם החבר הראשון שלי שהייתי איתו 3 וחצי שנים, והייתי בטוחה שנתחתן אחרי שהוא ישתחרר והכל יהיה מדהים. בגלל זה הלכתי ללמוד הנהלת חשבונות במכללה - רציתי מקצוע שיהווה מעין רשת ביטחון עבורי ויאפשר לי באמת להקים משפחה.

במקום זה אני עובדת בעבודה שלא קשורה בכלל ללימודים שלי, זנחתי את קורס ההמשך אחרי שקיבלתי תעודת מקצוע לטובת תואר ראשון במדעי הרוח, אני עדיין גרה עם ההורים וחוסכת בשביל קורסים שילמדו אותי על אופנת ילדים במאה ה-17.

 

החיים שלי סך הכל בסדר, אני עושה את מה שאני אוהבת, יש לי חברים בעבודה, אני נראית טוב, אני קוראת ספרים, שומעת מוסיקה טובה. הכל סבבה. אני לא מסוגלת פשוט להתחבר לכל ה"סבבה" הזה. דה ריאליזציה שהולכת ומחמירה.

חשבתי שאני אצליח להתגבר על זה בכוחות עצמי, בהחלט נכשלתי בזה. אני מתכוונת לנסוע מחר לתחנה לבריאות הנפש, להגיש בקשה לטיפול.

כל מה שהפסיכיאטרית בקופת החולים עושה זה לרשום לי כדורים שמנוונים לי את המוח. אני לא מאמינה שאני כבר 4 שנים על כדורים, בלי הפסקה. רק מהמחשבה הזו נהיה לי רע. אני לא רוצה שאלה יהיו החיים שלי, אני באמת לא רוצה. רציתי תמיד חיים נורמליים, עם חברים, בן זוג, בסופו של דבר גם ילדים. והעיקר היכולת לשמוח מכל זה.

אני מאוד מקווה שיש דרך להתגבר על זה, לתקן את זה. חייבת להיות. אני לא יכולה לחיות ככה כל החיים, בלי להתרגש באמת משום דבר. אני בכלל לא מרגישה כמו עצמי, אני בקושי מתנהגת כמו עצמי. השתניתי לכיוון לא טוב.

 

כרגע אני לא מפסיקה לבכות, כבר בערך 6 שעות. כואב לי בחזה, מין דקירות. מרגיש כמו לב שנשבר, אני מניחה.

אני עייפה, כל כך עייפה. אבל לא הצלחתי להירדם. ב6 אני כבר צריכה להתעורר, לנסוע ללימודים. לקוות שלפחות העניין שאני מוצאת בחומר יסיח את דעתי לשעה קלה.

 

אני חייבת להמשיך להאמין שאני אצא מזה, שהכל יהיה טוב, שאני אהיה מאושרת ובאמת ארגיש מאושרת כמו שתמיד רציתי.

יש רק אדם אחד שמוציא אותי מהמצב הזה וגורם לי להרגיש שאני "בבית" כשאני איתו. אני חייבת לחזור אליו, להזיז את החיים שלי לכיוון חיובי. לעשות משהו, כל דבר, העיקר לצאת מהביצה הזו שאליה נכנסתי.

נכתב על ידי Temperantia , 22/4/2012 23:36   בקטגוריות אני, בדידות, כעס, מחשבות, פחדים, שחרור קיטור, נפש, בריאות הנפש, הפרעות נפשיות, חרדה, חלומות, פסיכולוגיה, שינוי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)